Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu kan det være nok!!!!!

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg opretter hermed denne tråd i forbindelse med de to nye tråde:
 
"Seriøs kritik af MLM"
 
og
 
"MLM på en ny måde"
 
 
Der er nogle ting der skal smides på bordet og jeg opfordrer hermed alle MLM og ikk-MLM folk til at læse dette igennem med omhu og skrive eventuelle kommentarer omhyggeligt.
 
Først og fremmest bliver min begejstring for "MLM på en ny måde" tråden kvalt i den kvalmende fornemmelse jeg har over at læse "Seriøs kritik af MLM". Hvoraf SERIØS må siges at være dybt ironisk.
Jeg sidder og spørger mig selv om hvad fanden der foregår i jeres hoveder og hvad helvede I bilder jer ind. Jeg tænker ikke engang på den latterlige kommentar der er blevet smidt af imod mig, jeg taler om den direkte destruktive effekt nogle af jer har på dette forum.
 
Hvad I helvede er jeres formål med, at ødelægge Martins meget positive og inspirerende forum med jeres ævl og øregas der ikke engang er en børnehave værdig???
 
Der sidder sikkert nogen og spørger sig selv om, hvorfor der ikke er nogen der deltager i Martins tråd "MLM på en ny måde". - Dette vil jeg gerne give jer allesammen et svar på.
 
Der er sgu da ingen MLM folk der tør, at lægge deres forretningsmæssige problemer på bordet, så længe der kredser en flok gribbe omkring deres ord, som er parate til at vende hele lortet 180 grader om og kaste det tilbage i deres ansigt. - I ved udemærket godt hvem I er og I har en direkte destruktiv og hæmmende effekt på denne debat og I er lige nu i færd med at ødelægge det hele for os allesammen.
Jeg håber I sidder veltilfredse tilbage på jeres velfede bagdele og kløjes i jeres dobbelmorlske pestilensudtalelser. Jeg er krafteddeme ved at brække mig over jer!!!!
 
Jeg synes det er en skam, at der rent faktisk sidder nogle ikke-MLM folk, som rent faktisk formår at levere kritiske spørgsmål på en sober og ordentlig måde. Jeg synes det er synd, at deres bidrag skal kvæles I andres selvretfærdige bullshit og det trætter mig helt enorm at se, hvor meget useriøs og uproduktivt mudderkast der evig og altid skal blandes ind i disse debbatter.
 
Det der irriterer mig grænseløst er, at de selv samme selvretfærdige bastarder sidder og peger fingre af OS!!!! I kan skrive og lave ligeså meget lort I lyster og uanset hvad, så er det altid OS der er gal på den.
 
Jeg er træt af, at blive mødt med fordomme og nedladende bemærkninger. Jeg er træt af at blive sidestillet med en stereotype og jeg er træt af, at mine forretningsmetoder bliver betvivlet og stemplet som værende uetiske og ulovlige OG jeg er så pisse hamrende træt af, at uanset hvad vi gør og uanset hvad vi siger, så skal I nok finde det forkerte i det og naturligvis... det er os der er gal på den.
 
Vi er ikke gale på den... men vi er nok nogen der er ved at blive godt gale over denne behandling vi skal finde os i og jeres nyeste påfund må siges at være særdeles nydeligt... Tak fordi I binder mig på hænder og fødder og losser mig mens jeg ligger ned... Men øhhh... det var mig der gal på den ikke sandt?
 
I den forbindelse, så var min ene besked på tråden utrlog kort, ind til benet og oven i købet undskyldende. Jeg skrev beskeden IKKE for at være på tværs, men for at minde en anden networker om "spillereglerne". - Dette skulle jeg åbenbart ikke have gjort, for det udløste en litterær springskalle fra en person, der som jeg forventede blot ligger på lur for at gå i kødet på os.
 
Nu har jeg igennem den senere tid forsøgt at appeallere til alle om, at bidrage til en mere konstruktiv
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære James

 
 
Kors i hytten, godt det ikke var mig den skideballe var møntet på - jeg har ikke oplevet noget lignende siden jeg som 15 årig hældte vand i min fars Black Renault cognac for at skjule at jeg havde drukket lidt for meget af den.
 
Jeg håber din skideballe virker efter hensigten, jeg meldte mig ret hurtigt ud af debatten i sin tid - fordi niveauet var for lavt og ikke spor konstruktivt.
 
 
Med venlig hilsen
 
Lars C
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

At du meldte dig ud af debatten er et eller andet sted fornuftigt. Men det er jo lige præcis det, som er problemet. Folk melder sig ud og resten tør slet ikke deltage mere, for forumet omkring MLM skal åbenbart hærges af disse lømler.
 
Du kan tro James er gal og han tænker ikke særlig rationelt lige nu.
I hvert fald er det en skam, at debatten mistede din indflydelse.
 
En smiley kan jeg godt give til dig.
 
Mvh.
 
James
 
PS. Jeg ved ikke engang hvad min hensigt er mere. Det er ren frustration!
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

James

Jeg må nok sige at din seriøsitet i mine øjne daler kraftigt efter sådan et udfald, prøv lige og
gennemlæs det læs L... du lige har hældt ud, tag nogle dybe indåndinger, evt et iskoldt bad, og se
så og få lidt søvn, du er da helt ude på overdrevet mand.
 
Over and out herfra
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja det er jo ikke første gang du farer op af boksen som en lille trold James.

Hvis du virkelig hader denne debat så meget synes jeg du skulle gøre som du skrev sidste gang du fløj op.
 
Der blev oprettet en tråd for MLM''er og en tråd hvor de ikke var velkomne.
 
Om ideen er god eller ej skal jeg ikke bedømme, men det er vel fair nok at man så holde sig ude.
 
At Tommy så skriver en lille ironisk besked der får et par MLMer til at flyve op af boksen forstår jeg ikke.
 
Nå det var alt jeg nåede her til morgen. Men du kunne jo prøve at starte en ordenlig debat i Martins tråd, hvis der er nogle der blander sig, så skal jeg gerne trække mit indlæg tilbage. Men jeg tror bare ikke på nogle blander sig.
 
Og undskyld jeg spørger? men hvorfor må man ikke være kritisk overfor MLM? jeg er også kritisk overfor så mange andre ting.
 
PS. tror aldrig det var Martins hensigt at MLM debatten skulle være en debat hvor MLM folk kunne hverve ny kunder?
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tryk avler modtryk.
 
Jeg føler mig ikke truffet, James, men jeg ved ikke om jeg er én af de MLM-kritikere, som du oplever ikke opfører sig sobert.
 
Jeg har et bud på, hvorfor der opstår kritik og skeptiske indlæg, som modindlæg til de begejstrede MLM-indlæg.
Én af kilderne til indtægt i et MLM-koncept er hvervning af nye forhandlere.
Én af metoderne til hvervning af nye forhandlere er den kommunikationsform, der kaldes agitation.
Når man agiterer for en sag, kommer man let til at skjule de negative sider og overeksponere de positivesider.
Hvis omfanget af dette tager overhånd, bliver det til fordrejning af sandheden.
 
Selv om der angiveligt findes mange MLM-folk, som åbent og ærligt fremlægger de objektive vilkår, når de hverver forhandlere, så er vi mange, der har været udsat for forsøg på hvervning, hvor sandheden i den grad er blevet fordrejet. Når man gennemskuer dette, afføder det en skepsis - ikke blot overfor den enkelte person, der har fordrejet, men også overfor det koncept og den koncepttype, som personen repræsenterer.
 
Som debatør på et forum for iværksættere har man to roller, som man veksler imellem. Man kan være på udkig efter inspiration, eller man kan give inspiration til andre, som er på udkig. Når jeg oplever at kommunikationen i et indlæg kommer i retning af fordrejning, så bliver jeg ansporet til at gøre opmærksom på dette. Dette gør jeg i rollen som inspirationsgiver. Jeg formoder at en MLM-jomfruelig læser, der læser et MLM-forherligende indlæg efterfulgt af et MLM-skeptisk indlæg, vil have de argumenter der skal til for at han kan vurdere mulighederne for en god forretning.
 
Et vigtigt værktøj for MLM-hververe er kommunikation.
Så vidt jeg er orienteret - på de hvervemøder jeg har deltaget i - er det en god idé at kommunikere sit MLM-budskab ud i alle de netværk, man deltager i. På denne måde kan ens forretning blive så stor som muligt.
 
Jeg oplever, at nogle MLM-folk såvel ude i "virkeligheden" som herinde i "Martins Univers" overkommunikerer. De skaber et tryk, og dermed avler de også et modtryk. Jo flere positivt hvervende MLM-indlæg der findes, des flere MLM-skeptiske indlæg vil der opstå. Og jo mere forherligende MLM-indlæggeen bliver, des mere skeptiske vil de skeptiske indlæg blive.
 
Derfor er overkommunikationsstrategien ikke så velfungerende i et skriftligt forum, hvor man kan diskutere som ligeværdige parter. Den fungere bedst i sammenhænge, hvor agitatoren kan stå alene overfor en forsamling eller overfor én, som allerede har vist sin interesse.
 
Den overophedede og til tider afsporede og direkte gensidigt ondskabsfulde MLM-debat er altså for mig at se udtryk for at tryk avler modtryk.
 
Hvis MLM-folkene skal løfte sig ud af den rolle, de har fået her på siden, er de for mig at se nødt til at skifte strategi. Det nytter ikke at forsøge at hverve herinde. Men hvis man tjener til inspiration, kan man vinde en troværdighed, som gør at man senere kan få nogle kontakter, der kan blive til kunder eller nye forhandlere.
Jeg har givet mange svar herinde, og flere  af dem har indeholdt "stof", som i bund og grund ikke kommer mine kunder ved. Det er min oplevelse, at netop dette har skaffet mig en troværdighed, der netop har givet mig kunder. Den dag, jeg oprettede min profil herinde, var det vigtigt for mig at gøre opmærksom på, hvem jeg er. Derfor puttede jeg firmanavnet i profilnavnet. Skulle jeg oprette en profil i dag, ville jeg nok undlade dette - det er i virkeligheden udtryk for samme type overkommunikation, som nogle MLM-folk har udsat sig selv for.
Mit råd til MLM-folket k
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
[Edit: Sletter indlægget, føler stadig at pointen holder stik, men gider helt ærlig ikke endnu en ligegyldig MLM-tråd der endda fra starten kun ligger op til mudderkastning. Hermed afmeldt tråd.]
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/1/2005 8:59:00 AM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Tryk avler modtryk.
Jeg føler mig ikke truffet, James, men jeg ved ikke om jeg er én af de MLM-kritikere, som du oplever ikke opfører sig sobert.
Jeg har et bud på, hvorfor der opstår kritik og skeptiske indlæg, som modindlæg til de begejstrede MLM-indlæg.
Én af kilderne til indtægt i et MLM-koncept er hvervning af nye forhandlere.........

Jeg får tårer i øjnene Hans, smukt skrevet

Dbh Martin

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/1/2005 9:46:38 AM Forfatter: Martin Thorborg

Jeg får tårer i øjnene Hans, smukt skrevet Dbh Martin

Tør dem endelig af i en fart - jeg forventer, at du er helt oppe på dupperne i aften, når vi ses i Bedsted.
 
mvh Hans
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hans

Hvor hyggeligt, jeg kører om 4 timer, der er godt nok langt..

Dbh Martin
Side 1 ud af 3 (27 indlæg)