Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ungdomsfester. Skal DU være med?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

De unge helte - Fantastisk kategori.

Jeg har længe været aktivamino, og det er lykkeds mig tidligere at finde dygtige og kompetente samarbejdspartnere. Det skal prøves igen, og derfor dette indlæg.

Vi har i et stykke tid arbejdet på at skabe et unikt projekt inden for ungdomsfester, og det er lykkeds nu. Vi har afholdt de første par fester, og det er gået over alt forventning.

Det har betydet at vi virkelig fik lagt hovedet i blød, for at vurdere hvordan vi kunne gøre projektet endnu mere unikt. Og den idé er skabt nu. I første omgang vil jeg ikke fortælle alt for meget om selve idéen, men vi leder efter nogen mennesker som kunne have interesse i at arrangere nogle ungdomsfester i samarbejde med os, og vores partnere i hele landet.
 - Vi er som nævnt selv begyndt i viborg, men vi vil meget gerne bredere ud.

Det skal siges at vi har læst på lektien. Og er 110 % på indforstået med alle gældende regler på området. Og det kan roligt tilføjes at dem er der faktisk rigtig mange af!

Jeg søger KUN seriøste partnere, som er klar på hårdt arbejde. Der er ingen tvivl om at der mange penge i at arrangere ungdomsfester, hvilket vi selv har oplevet, men det er hårdt arbejde. Det er pæne piger, opkast, planlægning og meget mereSmile.

Kunne ovenstående være noget for dig/jer? - Kontakt mig via mail; Info@cleanpoint.dk Eller MSN; Rasmus@cleanpoint.dk

De Bedste hilsner - Rasmus Nielsen!

Handel med varepartier via Trademen

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 11:45

Er i så seriøse at i vil oprette event selskab?

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 16:40

Manageren:

Er i så seriøse at i vil oprette event selskab?

Du tvivler på vores seriøsitet, eller hvad?.

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med et ''event selskab''. Vores revisor varetager vores regnskaber i et ganske almindeligt selskab. Hvis du mener der er bedre løsninger, skal du da endelig bare lade os høre nærmere.

Rasmus

Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:55

Du burde måske være lidt mere konkret med hensyn til hvilken type I søger og fra hvilken del af landet.

Jeg kan se at I har afholdt fester i viborg, så er en københavner jo ikke meget værd for jer :)

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 18:58

Ja, det er en god idé at skrive hvor i landet i søger.

Men til andres info, så søger de kun i Midtjylland.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 20:51

SuperAaskov:

Du burde måske være lidt mere konkret med hensyn til hvilken type I søger og fra hvilken del af landet.

Jeg kan se at I har afholdt fester i viborg, så er en københavner jo ikke meget værd for jer :)

Jeg beklager den maglende information.

Om du er fra jylland, fyn, eller sjælland er fuldstændig underordnet. Det vi søger er folk der i samarbejde med os ønsker at afholde fester i hele landet.

Jeg vil gerne give mere information, og svare på yderligere spørgsmål via mail og her i tråden.

Vi har allerede fået en del henvendelser. Og der er efterhånden en del fester på vej ud i danmark!

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 20:52

Lars Østergaard:

Ja, det er en god idé at skrive hvor i landet i søger.

Men til andres info, så søger de kun i Midtjylland.

Hej Lars.

Jeg beklager hvis jeg har formuleret det uforstående i min seneste mail til dig. Men vi søger også folk fra andre dele af landet. Da jeg da formoder der er fester andre steder end i mørke jylland?Wink

Rasmus

Tilmeldt 15. Oct 10
Skrevet kl. 22:29

Det lyder spændende nok med tanke på din beskrivelse af jeres projekt og dens succes..

Jeg har selv erfaring indenfor jeres område, så hvis I beslutter jer for København, kan du jo lige ligge en besked

Enten her eller på Badi@ganesh.dk

Tilmeldt 15. Oct 10
Skrevet kl. 22:38

Okay, det lyder jo spændende nok i sig selv, især med beskrivelsen af jeres succes..

Relevant information;

- Jeg har arbejdet på natklub, som er medlem af World Finest Club

- Jeg har været promoter for adskillige fester

- Har været ude og spille som DJ

Jeg kunne godt været interesseret, men jeg kunne godtt tænke mig at høre lidt mere om jeres projekt - og hvordan I planlægger festerne? Jeres mål og vision?

Evt her, eller på min mail Badi@ganesh.dk

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 22:43

SuperAaskov:

Okay, det lyder jo spændende nok i sig selv, især med beskrivelsen af jeres succes..

Relevant information;

- Jeg har arbejdet på natklub, som er medlem af World Finest Club

- Jeg har været promoter for adskillige fester

- Har været ude og spille som DJ

Jeg kunne godt været interesseret, men jeg kunne godtt tænke mig at høre lidt mere om jeres projekt - og hvordan I planlægger festerne? Jeres mål og vision?

Evt her, eller på min mail Badi@ganesh.dk

Du modtager, som adskillige andre, flere informationer. Tak for din interesse Smile

Rasmus

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)