Hej.
De unge helte - Fantastisk kategori.
Jeg har længe været aktiv på amino, og det er lykkeds mig tidligere at finde dygtige og kompetente samarbejdspartnere. Det skal prøves igen, og derfor dette indlæg.
Vi har i et stykke tid arbejdet på at skabe et unikt projekt inden for ungdomsfester, og det er lykkeds nu. Vi har afholdt de første par fester, og det er gået over alt forventning.
Det har betydet at vi virkelig fik lagt hovedet i blød, for at vurdere hvordan vi kunne gøre projektet endnu mere unikt. Og den idé er skabt nu. I første omgang vil jeg ikke fortælle alt for meget om selve idéen, men vi leder efter nogen mennesker som kunne have interesse i at arrangere nogle ungdomsfester i samarbejde med os, og vores partnere i hele landet.
- Vi er som nævnt selv begyndt i viborg, men vi vil meget gerne bredere ud.
Det skal siges at vi har læst på lektien. Og er 110 % på indforstået med alle gældende regler på området. Og det kan roligt tilføjes at dem er der faktisk rigtig mange af!
Jeg søger KUN seriøste partnere, som er klar på hårdt arbejde. Der er ingen tvivl om at der mange penge i at arrangere ungdomsfester, hvilket vi selv har oplevet, men det er hårdt arbejde. Det er pæne piger, opkast, planlægning og meget mere
.
Kunne ovenstående være noget for dig/jer? - Kontakt mig via mail; Info@cleanpoint.dk Eller MSN; Rasmus@cleanpoint.dk
De Bedste hilsner - Rasmus Nielsen!