Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ren samvittighed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino Plusser.

Jeg skriver dette indlæg herinde da jeg ønsker at tilbyde jer en ydelse som jeg har været længe om at starte op men  som nu er fuldstændig klar.

jeg har denne side http://www.mobilclean.dk/ som jeg i en stille aftenstund tænkte jeg ville lave da jeg så at man endnu engang spildte arbejdsløses tid med et eller andet ligegyldigt aktiveringstilbud. min ide var at kunne hjælpe til selvhjælp. hvorfor skal man ikke give folk en chance for at bevise at de gerne vil og kan bruges til noget.

så trænger din bil til hjælp og ikke mindst din samvittighed til at skinne om kap så er her et tilbud som du ved at benytte glæder og giver alle noget igen.

Nu er det vigtigt at pointere at dette i langt tid ikke vil blive en super fed forretning for mig dertil har omkostningerne være endog meget store langt over 100, 000 kr. i maskiner væsker kalk anlæg luft osv.

Min ide var på et senere tidspunkt at kunne tilbyde andre disse folk der havde gennemgået dette forløb som havde mødt til tiden og vist at de gerne ville bevise deres værd, til jer andre som stod og manglede en medarbejder. og indrømmet det ville give mig en dejlig nattesøvn hvis dette projekt kunne lykkes.

Der er ikke nogen som helst form for offentligt tilskud eller på anden måde nogen der har fingerne nede i nogle kasser. der er 2 selvstændige klargøringsfolk som er ved at skabe en rutine omkring klargøringen, og så vil der komme et par gode arbejdsløse folk som desværre har mistet deres job men gerne vil igang igen. og når de er klar til at komme videre kommer der 2 nye til.

kan i bruge dette tilbud?

God søndag til jer.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:11

Du kan sagtens få gratis arbejdskraft via aktiveringsordningen. Der er forskellige modeller så du skal bare kontakte AF eller din kommune. Vi har flere i aktivering/praktik og det er dejligt med gratis arbejdskraft.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 09:22

Dette var så det jeg frygtede ved at lægge et indlæg på Amino, Der kommer ikke nogen til at gå gratis på mit værksted og de folk der kommer derned vil blive lønnet igennem komunen. som står for at dette foregår fuldstændigt andstændigt til.  og jeg betaler de udgifter som komunen har.

Troede man kunne se at dette ikke var et projekt til at rage til sig, men seriøst hjælpe andre. så NEJ det er ikke fedt at få gratis arbejdskraft. men det er fedt at hjælpe andre så de kan være med til at hjælpe andre igen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)