Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af en virksomhed?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Jeg har tænkt længe over hvad for en mulighed der ville være bedst at vælge hvis man skulle starte eget firma, jeg er meget inde for elektronik, miljø og papir arbejde O.o?

Så vil jeg gerne vide hvad der i fremtiden ville være en god ide for mig og vælge?

Det kan godt være det her lyder useriøst, men mig og en ven har nærmest planlagt vores livsstil nu allerede, og det her er nærmest det sidste.

- Mads G

Fra KBH
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:58

Hej Mads,

Måske forstår jeg ikke helt hvad du søger.. Men hvis man vidste hvad der i fremtiden ville være en god idé; så ville den jo være blevet taget.. Specielt hvis det var en idé med en stor potentiel indtjening?

Måske du skulle beskrive lidt nærmere, hvad du tænker på at kaste dig ud i?

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 14:00

Altså tænkte på ideer. Job muligheder. Start af virksomhed. Det skal være en virksomhed indenfor de emner jeg har skrevet? Jeg har tænkt på noget med Invest, eller Energi :D?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:11

Hvis du skal starte en virksomhed så er der to ting der altid hænger sammen:

1. Hvad kan du tjene penge på
2. Hvad er du bedst til

Så, find ud af, hvor dine spidskompetencer er - konkurrencen er fantastisk stor, næsten uanset hvilket marked du bevæger dig ind på.

Held og lykke med det.

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 14:14

I de to ting du nævner er det bare det med Energi, og invest? Hvad kan du så tjene mest på?

Fra Hundested
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 14:18

Kære mads.

Det er ikke bare lige sådan at starte en virksomhed, og det er svært at sige hvad man tjene mest på. Det hænger jo som regel sammen med hvor meget arbejde med ligger i projektet, og hvor meget man brænder for det - så konklusionen ville være det ene er lige så godt som det andet. 

Men det er helt klart et godt udgangspunkt at man vil lave noget man godt kan lide, det hjælper altid med at fremme effektiviteten og hjælper på moralen. Men som der er blevet sagt er der en masse overvejelser som vi jo ikke ved om du har gjort dig, da du ikke har beskrevet dem endnu.

/ Oliver.

Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)