.. hmm hvordan får man det her job til at lyde appetitligt ? Jeg søger medarbejdere til snerydning i København og omegn til vinteren 2010 / 2011. Dette er ikke et fuldtidsarbejde, men giver en god timeløn for ufaglært arbejde. Kan du klare at blive ringet op kl 01 om natten, du har fået 1 times søvn, der er minus 10 grader udenfor og en mindre snestorm i gang og nu skal du så ud i det vejr og lave snerydning i 5-6 timer ? Hvis det ikke afskræmmer dig, så læs videre Fordelene er en god timeløn, et godt sammenhold på arbejdspladsen og en følelse af at være en " rigtig " mand efter 5-6 timers hårdt arbejde i hård kulde og blæst. Det vil være en klar fordel med kørekort , enten B - Kørekort eller traktor- kørekort. Erfaring med snerydning er selvfølgelig også en klar fordel. Dette kan en god mulighed for at supplere sin indtægt for iværksætteren der mangler lidt ekstra på kontoen. For yderligere information, så kontakt mig igennem PM herinde Tak :-)
|
Hej Jimi
Jeg er interesseret i arbejdet du har skrevet om. jeg har lige åbnet et enkelmands snerydningsfirma og er klar til at træde til, når sneen falder. kontakt mig endelig på tel: 29923944 hvis du stadig kan bruge mig.
på forhånd tak og mvh
Daniel