Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

..søger medarbejder til snerydning i København og omegn

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

.. hmm hvordan får man det her job til at lyde appetitligt ?

Jeg søger medarbejdere til snerydning i København og omegn til vinteren 2010 / 2011.

Dette er ikke et fuldtidsarbejde, men giver en god timeløn for ufaglært arbejde.

Kan du klare at blive ringet op kl 01 om natten, du har fået 1 times søvn, der er minus 10 grader udenfor og en mindre snestorm i gang og nu skal du så ud i det vejr og lave snerydning i 5-6 timer ?

Hvis det ikke afskræmmer dig, så læs videre

Fordelene er en god timeløn, et godt sammenhold på arbejdspladsen og en følelse af at være en " rigtig " mand efter 5-6 timers hårdt arbejde i hård kulde og blæst.

Det vil være en klar fordel med kørekort , enten B - Kørekort eller traktor- kørekort. Erfaring med snerydning er selvfølgelig også en klar fordel.

Dette kan en god mulighed for at supplere sin indtægt for iværksætteren der mangler lidt ekstra på kontoen.

For yderligere information, så kontakt mig igennem PM herinde

Tak :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:06

Hej Jimi

Jeg er interesseret i arbejdet du har skrevet om. jeg har lige åbnet et enkelmands snerydningsfirma og er klar til at træde til, når sneen falder. kontakt mig endelig på tel: 29923944 hvis du stadig kan bruge mig.

på forhånd tak og mvh

Daniel

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:30

Hej Daniel

Tak :-)

Jeg ringer til dig igen imorgen

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:14

Hej Jimi

jeg har et B kørekort og vil gerne arbejde med snerydning. Jeg skal dog nok lige vide hvad timelønen er først. Jeg bor på Amager og er 32 år samt har været selvstændig i 7 år.

venlig hilsen

Johan Møller

mail: johan@worldofop.dk

ser frem til athøre fra dig. 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:38

Hej Johan

Jeg skriver en mail til dig senere. Lige nu har jeg fået de medarbejdere vi søger lige nu, men det vælter ind med tilbud på snerydning, så jeg får sikkert brug for flere medarbejdere snart.

Hvis man har en bil / lille varevogn man kan bruge er det et kæmpe plus, og lønnen bliver selvfølgelig også dermed højere.

Man kan få løn at vide ved at kontakte mig via mail. jh@aktiv3.dk

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:41

Jeg er meget interesseret i sådan et job - jeg er ved at gå ud af mit gode skind for at komme ud at rydde, hver gang jeg ser en snerydder-traktor på vejene rundt omkring og i København. Det skræmmer på ingen måde at arbejdstiden er som beskrevet.

Jeg er studerende på det gamle Landbo Højskolen og bor i KBH NV.

Jeg har kørekort til både alm bil og lastbil (C), har dog kun kørt en traktor én gang før.

Mvh. Martin Eriksen

- jeg ville gerne have skrevet mine kontaktoplysninger, men det er måske ikke det smarteste at gøre i åbent forum i forhold til spam osv.

Tilmeldt 18. Dec 10
Skrevet kl. 06:10

Hej Jimi, hvis du har brug for endnu en person til arbejdet, så kontakt mig venligst på min email: m90_2006@hotmail.com

Tilmeldt 19. Dec 10
Skrevet kl. 01:48

Hej.

Hvis du stadig mangler afløser til snerydning kunne jeg godt være frisk.

Jeg er 28 år, uddannet og arbejder som brandmand med køret til lille og stort køretøj. Igen dissideret erfaring med snerydning udover rydning på arbejde med mindre køretøj som Mairehøne (frontlæsser).

Du er velkommen til at ringe.

Mvh

Murat Aydin

53 600 334

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 01:56

Hvis du nogensinde har planer om at udvide til Odense, er jeg meget interesseret i et evt. samarbejde, eller interesseret i at arbejde med snerydning!.

Mvh Huu Tan

Htan@live.dk

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 02:02

Eller midt jyland så er jeg på ;)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)