Jeg har brygget denne tekst sammen (på engelsk da jeg har en stor del af mit netværk i udlandet): Asking yourself where you want to be in 1 year, in 2 years, in 5 years, that gives you purpose. Once you have determined your purpose and started moving purposely towards those things with positive thoughts and Jeg syntes den passer meget godt på min forretningsmulighed... Har man mål, så find vejen til disse. Fortsætter man hvor man er, sker der ingen ændringer. Hvis man ikke kommer til de resultater man ønsker, skal man ændre noget. Og spørg spørg spørg.... Men for guds skyld gør det ansigt til ansigt, på skype eller på telefonen. At spørge på en email giver alt for overfladiske dialoger og for mange misforståelser og fejlfortolkninger. Det ses både overfor nye som kunne være interesseret men også MLM folk imellem. Og lige spørgsmål til de nye: Hvis i lige er startet op i en forretning, syntes I så selv I har viden, kendskab og erfaring til at rose dette til skyerne? Man kan sagtens invitere folk til at kigge på et forretningskoncept uden at få det til at lyde som verdens bedste produkter (efter få dages forbrug). I har sjældent kendskab til alle andre MLM muligheder, så det virker på mig rimelig plat at man sammenligner når man kun kender sit eget eller et enkelt mere... Mange folk fejler i MLM inden de er gået igang og inden de har holdt et møde, fordi de stopper med at spørge og beslutter sig. Ligegyldigt hvilket (godt) MLM firma man kigger på, så bør man tage en snak med personen. Og hvis ens tid er for kostbar til at sætte sig 30 minutter på en cafe, i privaten, i byen, i mødelokale, jamen så vil de fleste erfarne MLM'ere sige kom igen når I har lyst til at lytte. Det er ligesom at læse en god bog, man bliver ikke klog på at læse indledning, bagside og sidste side. God weekend |
Hej Martin
Du har lavet et rigtig godt indlæg.
Man kan sige der er nogle trin, som alle skal igennem.
· Man starter med at kikke omkring for at finde det selskab, som passer en.
· Mår man har besluttet sig, skal man sætte sig et mål og stille sig det spørgsmål; Hvad skal det til for jeg kan når målet.
· Så skal man følge de gode råd og undervisning, som selskab og teamet giver.
· Så skal man handle. Det vil sige man går ud og benytte sig af den lærdom, man har tilegnet sig. Ved og handle tilegner man sig egne erfaringer.
· Så skal man være vedholden og forsætte og forsætte.
· Når man når sit mål skal man give sig selv en belønning.
· Så skal man sætte sig et nyt mål.
Der kan være mange årsager til det ikke lykkes at nå målet, men her er nogen af de mest alm.
· Når man siger man har et mål så holder man ikke sig selv op til målet. Det vil sige man siger det, men det er ikke det man mener inderst inde.
· Man springer over i undervisningsfasen og gå ud og gør nogle dumme fejl. Fx som du siger Martin, med at sende en mail til alle man har mail på.
· Så lære man ikke af sine fejl. Nogen har været i flere selskaber, men mener det er selskabet skyld, det ikke gik som planlagt. Hvis det ikke lykkes i et selskab, så kik på hvad du kan gøre anderledes og snak med din sponser, inden du laver samme fejl igen.
· Vedholdenhed er mere end 1½ måned. Man spørger 10 personer uden resultat og gir så op. Her er det vigtig du forsætter og prøver igen og igen. Nogen er heldige at spørge 5 og de tre siger ja og så stopper de aldrig igen. Det kan lige være det der skal til for at få motivationen frem ... Men husk ud af de næste fem du spørger er der måske 3 der siger ja.
· Det sidste punkt jeg vil nævne, er andre ting som sker i livet. Kommer lige til at tænke på en i teamet som fik en ny kæreste. Så han følte ikke rigtig han havde tid. De havde planer om at flytte sammen og han skulle til det store udland ''Fyn'' Hvorfor gik han i gang ? En der starter på et nyt job stopper ikke igen efter kort tid bare forbi man skal flytte. Nej så siger man først op når man har et nyt job. Men lige netop i denne branche er bopæl og afstande ikke et problem.
/ Keld