Hej alle, Jeg hedder Alexander Andersen, og jeg er medejer af webshoppen, Funkyskins.com. I forbindelse med denne webshop søger vi en programmør, der kan hjælpe os med at lave en række ændringer på selve hjemmesiden. Vi skal bl.a. have integreret vores PBS betalingsløsning, have opsat et automail-system samt have forenklet vores betalingsproces. Vi har lavet en lang liste, hvor alle ændringerne er beskrevet, og denne kan tilsendes pr. mail. Hvis du vil have listen tilsendt, så skal du bare skrive i denne tråd. Hvis ønsker at modtage et samlet tilbud på at få klaret alle disse ændringer på en gang, og vi håber, at vi kan finde en, som der kan ordne ændringerne forholdsvist hurtigt, da vi meget gerne vil videre med vores webshop snarest! Det skal lige siges, at vores webshop er lavet i Magento, så det er et krav, at du har godt styr på denne platform Vi kan kontaktes via e-mail på: al@funkyskins.com. Vi ser frem til at høre fra dig! Mvh Alexander |
Hej Alexander.
Jeg har set listen og kan godt lave det. (kristoffer sendte den til mig) Jeg har dog lige et par spørgsmål til nogle af punkterne.
Skriv til mig på mail@danielskov.dk og så finder vi ud af det :)
Mvh Daniel