Hej Amino'er, Vi har for få dage siden valgt at lave vores hjemmeside om, så den havde lidt renere linier og virkede mere repræsentabel for vores firma. Vi kunne dog godt bruge lidt feedback fra ligesindede, primært vores brugervenlighed og dét, at skilte med priser på forsiden. Vi har fulgt nøje med i trafikken på sitet siden det kom online og beklageligvis "mister" vi ofte taget på de besøgende på forsiden og/eller Forsiden -> Profil. Derfor kunne vi godt tænke os at høre jer, hvad I tror der kunne gøres bedre for ikke at miste besøgende så tidligt. Link til sitet: http://www.nuanceweb.dk Hvis noget af ovenstående mangler uddybelse, så skriv endelig, så skal jeg se hvad jeg kan gøre. Keep in mind: der er ingen af os, der har særlig meget erfaring med dét at sælge! Vi er "desværre" de teknisk-mindede personer -og det kan beklageligvis godt komme til, at spænde lidt ben for os ifbm. salg og markedsføring. Men det kan forhåbentlig læres! Vi takker mange gange på forhånd for kritik/feedback! Med venlig hilsen |
Hmmm jeg vil sige det er flere ting som gør det, en massse små ting som der skal skrues på, for ja - den sælger ikke lige nu!
Men lige et par skud fra hoften;
- luft på siden - flere steder er det meget klemt
- call to action - man kan fx ikke klikke på jeres prisskilt - og det er jo eneste vej ind til den side
- billeder? hvem er I?
- Hvis mere hvad I har lavet - for småt og gnidret det I har - og forskelligt på de 3 referencer
- for megen ørd snak om teknologier - de fleste aner ikke og er ligeglade med det.
- drop "breadcrums" - I har kun få sider - skift billede eller andet der skaber forandring
- mouseovereffekter mangler mange steder
Alt det kan jeg hjælpe jer med :-) jeg er nemlig farvelade-nørden...hvor I er teknik-nørder. Vi kan jo fx bytte nogle timer?
dbh
Jakob