Hej. Vil lige høre om den her ide holder : Vil gerne lave en portal til sportsklubber, så det bliver nemt at melde sig til forskellige sportsgrene. Mvh Morten. |
Måske holder den men er bange for at ikke så mange besøgende har en reel interesse....
Jeg har en helt anden vinkel på dette. Næsten dagligt er der i pressen fokus på at klubbernes scouting-net langt fra er optimalt. Spillerne uddannes jo helt ned fra 6-års alderen og får klubberne vil det være vigtigt, hvor de enkelte talenter render rundt henne, herunder en god højre back i alderklassen 11 år. Disse informationer vil være guld værd for klubberne.
Så vil flere jo sige at de har deres scouting-net i dag. Jeg VED bare at det ikke fungerer. De tager ud og ser nogle enkelte spillere og tit og ofte når de er ALT for gamle. Chelsen (uden at vi kan sammenligne England med Danmark), har alene i Londonområdet ansat seks fuldtidsansatte til at kigge på seks-årige spillere.
HÅber du kan se min pointe og måske et samarbejde. Du kan skirve til mig på kenjeppesen@ofir.dk
mvh
Ken Jeppesen