Nu kom jeg til at tænke på noget, og kan ikke rigtig slippe af med tanken igen før jeg får en afklaring på om det rent faktisk findes.
For et par uger siden sad jeg og så en af de krimiserier der kører på 3, 3+, Kanal 5 og lignende, kan faktisk ikke huske kanalen, kan heller ikke huske hvilken serie det var. Men personen der blev myrdet havde installeret en applikation på sin smartphone som holdt øje med hendes location, og når hun så var i nærheden af andre med samme applikationer modtog hun et billede af personen og en Godkend/Afvis knap.
Kort fortalt, så hvis begge personer Godkender den anden udveksler man automatisk telefonnumre - mit spørgsmål er så, er det noget der rent faktisk findes i virkeligheden?
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Nu er Foursquare og Gowalla ikke direkte målrettet imod dating, men mon ikke at nogen laver en dating funktion til Foursquare på et tidspunkt - det er helt sikkert et marked.
Locationbased networks er jo in lige nu, så tror sagtens i ville kunne få succes med det. Jeg sidder selv og arbejder på noget lignende i øjeblikket, dog ikke dating.
Super god idé, og håber får ført den ud i livet - ville være fantastisk med en dansk tjeneste, så det kunne kun er de amerikanske ;)
Det lyder som en rigtig god idé (: Men det kræver jo at man har app'en kørende for at den kan finde andre med samme app? Men det er jo ikke så stort et problem nu hvor iPhone har fået multitasking. :)