Mit navn er Lasse Kjær. Jeg er 17 år gammel og går på handelsskolen i Søndeborg. Jeg gik i September 2006 igang med at starte en ny skiportal, som skulle hedder SkiNet.dk. Jeg kom godt i gang med siden og det hele var stort set på plads. Designet var færdig i god tid, men pga. problemer med programmøren blev jeg nødt til at afslutte projektet i starten af December, da det simpelthen var for sent at starte op. Men da jeg stadig tror på min ide er jeg klar på at starte igen i år. Jeg har fået mere erfaring fra sidste gang og domænet er på plads. Jeg har ingen erfaring inden for webdesign og programmering og derfor søger jeg en person som kunne være interesseret i at starte et samarbejde op. Det ville være perfekt hvis du både kan programmere og designe, men bare en af tingene vil være fint. Hvordan samarbejdet skal foregå, synes jeg vi skal finde ud af sammen, da jeg tror det på den måde bliver mest fair for begge parter. Hvis du er interesseret eller har spørgsmål omkring projektet kan du sende mig en mail på: lasse@skinet.dk. Jeg ser frem til at høre fra dig. Lasse Kjær. |
web-designer og programmør søges
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Din side virker ikke? |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)