Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandling af lejepriser?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kigger for tiden efter større kontor- og lagerlokaler. Men hold da vimmer hvor er det bare mega dyrt... (eller ved at falde sammen)....

Jeg er klar over at tiderne gør at vi nok kan forhandle os længere ned. Men hvor langt er jo det store spørgsmål. Den ene bygning vi har kigget på, er også til salg. Den har kostet fra ny 7,3 mio at bygge. Nu sælges den for 5,2 mio. Man kan leje den for 520.000 om året. Ejer er netop gået i betalingsstandsning på selve ejendommen som står tom og har gjort det i et godt års tid.

Jeg ved ikke rigtigt hvor langt jeg skal forsøge at få dem ned før prisen er god. Altså - hvor meget han skal have ind for at hans udgifter er dækket ind og lidt til. Da vi er bundet til vores nuværende lejemål i to år mere - er det afgørende at jeg får prisen længere ned.

Mon nogen har nogle erfaringer på dette område?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:18

Hvis han er gået i betalingsstandsning så vent da og se om ikke den kommer på tvang Devil

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 16:32

Eller tag en snak med den tilsynsførende advokat, det kan jo være de er interesseret i at få ejendommen skudt af, for at skaffe likvider :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)