Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mediegrafiker søger læreplads.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Købenahvn NV
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Christiansen 22 år søger læreplads som mediegrafiker.

General erfaring fra mine tidligere jobs: jeg har lært selvstændighed, ansvar, samarbejde og orden, at have med deadlines at gøre da mit arbejde for det meste har været en del af en længere proces.

Jeg arbejder godt under pres og får tingene færdig til tiden. Samarbejde for mig er, dialog omkring produktet med andre i processen, hjælpsomhed med at tidsfristerne overholdes i en ånd af glæde og god humor.

Jeg er en lærenem og selvstændig person som elsker at arbejde med de kreative produkter både sammen med andre og alene Jeg er stabil i min arbejdsprocces og tager ansvar for mine opgaver.
Arbejder koncentreret og er i stand til at have flere opgaver i gang på én gang, Jeg er hele tiden på jagt efter inspiration for at få nye ideer, så jeg kan udvikle mig og skabe nye rammer på den kreative front.

Jeg har leveret grafik og fotografier til Rc Security, Nordsjællands webdesign, skabendeledelse.dk,
bogen: Vejen til skabende ledelse, nextlevelmetoden.dk, AS Lyd, Mindpower.dk, Culture kidz,
Hillerød Turist Guide, Galleri Jan Christiansen og Personaleklubben,
Samt taget kursus i Photoshop Top Secret og Adobe Photoshop CS3 for Digital Photographers og deltaget i Roland DG Challenge 09.

portfolie kan ses på www.kcgraf.dk

Kasper Christiansen
Bymosegårds alle 8 st 5
3400 Hillerød
51 92 89 26
kc@kcgraf.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)