Hej herinde HEr er lige en løs forespørgsel. Vi sælger ladcykler. Sådan nogle kan vi nemlig godt lide Vi har nogle ideer til tilpasning / forbedring af eksisterende cykler. Derfor leger vi lidt med tanken om at få produceret vores egne. Men i så fald så skal vi have tekniske tegninger, og garanteret en masse andet. Hvad kræves der for at få lavet nogle tekniske tegninger? Hvem skal man have fat i, og hvad koster sådan noget? Nogen der har mere viden omkring emnet, eller måske kan linke til sider hvor vi kan læse det???
Hilsen Morten |
Hej Morten
Jeg så tilfældigt din post, og ville bare lige skrive at jeg er uddannet Teknisk Designer, og kan sagtens lave tekniske tegninger for dig, hvis du bare giver mig dimensionerne eller en model til at måle på. Jeg tegner normalt i AutoCAD, men jeg har lidt færdigheder i 3d studio max, revit og nogle andre små programmer hvis 3d skulle være et krav.
Jeg ved ærligt ikke hvad der er den normale pris, men jeg tror vi nok skulle kunne finde ud af noget rimeligt. Kontakt mig hvis det har din interesse.