Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekniske tegninger af cykel

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 02:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

HEr er lige en løs forespørgsel.

Vi sælger ladcykler. Sådan nogle kan vi nemlig godt lide Smile

Vi har nogle ideer til tilpasning / forbedring af eksisterende cykler. Derfor leger vi lidt med tanken om at få produceret vores egne. Men i så fald så skal vi have tekniske tegninger, og garanteret en masse andet.

Hvad kræves der for at få lavet nogle tekniske tegninger? Hvem skal man have fat i, og hvad koster sådan noget? Nogen der har mere viden omkring emnet, eller måske kan linke til sider hvor vi kan læse det???

Hilsen Morten

Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:54

Hej Morten

Jeg så tilfældigt din post, og ville bare lige skrive at jeg er uddannet Teknisk Designer, og kan sagtens lave tekniske tegninger for dig, hvis du bare giver mig dimensionerne eller en model til at måle på. Jeg tegner normalt i AutoCAD, men jeg har lidt færdigheder i 3d studio max, revit og nogle andre små programmer hvis 3d skulle være et krav.

Jeg ved ærligt ikke hvad der er den normale pris, men jeg tror vi nok skulle kunne finde ud af noget rimeligt. Kontakt mig hvis det har din interesse.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:32

Hej

Du har ikke slået din PB funktion til, så jeg kan ikke sende en personlig besked. Kan du sende mig din email?

Hilsen Morten

Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:37

Jeg har sendt dig en besked med min mail, og jeg tror at jeg har slået det til så det er muligt for alle amino'er at skrive en PB.

Fra Bjert
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:18

Hej Morten

Jeg har sendt dig en PB, men jeg havde ikke slået min egen modtagelse til. Ups. Skype-ItWasntMe

Jeg har lang erfaring med produktudvikling, konstruktion og dokumentation, og vil gerne forsøge at hjælpe dig, da jeg synes det du skriver virker meget spændende. Du kan på www.plastogmetal.dk se lidt mere om hvem jeg er og hvad jeg kan tilbyde.

Med venlig hilsen

Jacob  

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)