Jeg er igang med at lave en guide over gode steder at løbe, stå på skøjter, skatebord mm, i København samt i Århus. Arbejdet med at lave en guide for københavn går snild men efter som jeg ikke kender så meget til århus kender jeg ingen af de populære steder.
Et af stederne, der skates i Århus er her i nærheden af Ingerslev Plads / Sankt Anna Gade.
Jeg er sikker på, at der indes flere steder.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg er igang med at lave en guide over gode steder at løbe, stå på skøjter, skatebord mm, i København samt i Århus. Arbejdet med at lave en guide for københavn går snild men efter som jeg ikke kender så meget til århus kender jeg ingen af de populære steder.
Håber der er nogle fra århus der kan hjælpe
Mvh Jakob / Sportnu.dk
Jeg er ikke fra Århus, men du kunne måske registere dig hos Endomondo.com (det er ganske gratis). De har lavet et ret fedt sportstrackerprogram, der kan bruges på de fleste mobilplatforme.
Een af de ting man kan se på deres hjemmeside er bla. ruter for bla. løb og cykling, som brugerne har lagt ind. (lavet som et map-overlay, med indikation af distance og sprotsgren)
Det er ikke nødvendigvis et udtryk for de mest populære steder - men dog en oversigt over hvor folk motionerer.