Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af affiliate website (ikke Wordpress)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at ligge sidste hånd på proteininfo. Det er et lidt spontant projekt, som jeg muligvis er interesseret i at sælge helt eller delvist. Kommisionen er på mellem 20-25% på protein, og det er et produkt som folk køber igen og igen.

Det er 100% udviklet af mig, og jeg vil lige kort ridse op hvad jeg har været opmærksom på:

Kun indeksering af yderste "søge"-led. Whey protein vil ikke blive indekseret, men det vil whey protein med chokolade smag.

Systemet danner nogle fornuftige SEO sider/meta - alt taget i betragtning (det er trods alt bare et udtræk af data).

De interne links skulle der være styr på, med en ret simpel træstruktur.

Facebook & adsense integration.

Der er en "blog" funktion, så der kan laves nye indlæg.

Jeg søger enten et fuldstændigt salg, eller et kombineret salg / samarbejde. Der må ikke bydes i tråden, men send gerne bude til info@ioosinternet.dk. Har i spørgsmål kan vi sagtens tage dem i tråden, så flest mulige får gavn af dem

Det er ikke alfa omega for mig at få et salg - men et god tilbud siger jeg aldrig nej til :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 21:36

Casper Schneidereit:
Jeg søger enten et fuldstændigt salg, eller et kombineret salg / samarbejde

Et evt. samarbejde kunne jeg godt være interesseret i. Du er velkommen til at skrive en PM til mig, med detajler, hvad du forventer osv.

Med venlig hilsen
Morten Johansen

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:42

Hej Morten,

Jeg tror det er bedre hvis du kan fortælle hvad du kan byde ind med? Det er jo et specielt niche område, hvor der er meget træningsteori involveret, specielt hvis der skal skrives nogle fagartikler. En person som har viet sit liv til træning/bodybuilding, og har talent for at skrive og forklare i et sprog alle kan forstå, vil være et kæmpe aktiv eksempelvis.

Umildbart er det eneste jeg forventer at du/andre har nogle kvalifikationer som kan tilføre projektet værdi, og på sigt skabe mere salg/vækst, end hvis jeg kørte det alene. Som udgangspunkt også at vi ligger det samme antal timer i det - uden der skal gå mm-retfærdighed i det :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 08:40

Der er ca. 5-7 butikker der sælger protein produkter og har et affiliate program.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 13:03

Hej Casper,

Jeg kunne muligvis godt være interesseret i et samarbejde med dig, hvis det har interesse. Smile

Jeg tror at jeg har en hel del at byde ind med, da jeg dagligt træner og bruger både protein og kreatin, og derfor kender jeg både til brugen af protein etc. samt har erfaring og kendskab til flere af de kendte produkter.

Du er velkommen til at sende mig en mail hvis det kunne have interesse. Smile

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:17

Hej Mark,

Tak for dit indlæg. Hvor meget tid vil du kunne afsætte til at skrive relevante indlæg o.s.v.?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 14:13

Hej Casper,

Gidder du ikke sende mig en PB med hvad din side skal koste?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:28

Hej Erik,

Send en mail til info@ioosinternet.dk, så tager vi den derfra :-). Du har ikke PM slået til.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 18:28

Casper Schneidereit:

Hej Mark,

Tak for dit indlæg. Hvor meget tid vil du kunne afsætte til at skrive relevante indlæg o.s.v.?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Hej Casper,

Jeg kan nok afsætte en 5 .- 10 timer i ugen til det.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:09

Jeg har besluttet at sælge 50% for 7.000 DKK .hvorefter vi indgår i et samarbejde. Den model benytter jeg til et par andre sider, og det har kun være en success.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)