Jeg er ved at ligge sidste hånd på proteininfo. Det er et lidt spontant projekt, som jeg muligvis er interesseret i at sælge helt eller delvist. Kommisionen er på mellem 20-25% på protein, og det er et produkt som folk køber igen og igen. Det er 100% udviklet af mig, og jeg vil lige kort ridse op hvad jeg har været opmærksom på: Kun indeksering af yderste "søge"-led. Whey protein vil ikke blive indekseret, men det vil whey protein med chokolade smag. Systemet danner nogle fornuftige SEO sider/meta - alt taget i betragtning (det er trods alt bare et udtræk af data). De interne links skulle der være styr på, med en ret simpel træstruktur. Facebook & adsense integration. Der er en "blog" funktion, så der kan laves nye indlæg. Jeg søger enten et fuldstændigt salg, eller et kombineret salg / samarbejde. Der må ikke bydes i tråden, men send gerne bude til info@ioosinternet.dk. Har i spørgsmål kan vi sagtens tage dem i tråden, så flest mulige får gavn af dem Det er ikke alfa omega for mig at få et salg - men et god tilbud siger jeg aldrig nej til :-) Med venlig hilsen |
Casper Schneidereit:Jeg søger enten et fuldstændigt salg, eller et kombineret salg / samarbejde
Et evt. samarbejde kunne jeg godt være interesseret i. Du er velkommen til at skrive en PM til mig, med detajler, hvad du forventer osv.
Med venlig hilsen
Morten Johansen