Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sporing af mine kampanger

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kører i øjeblikket et par kampagner på forskellige søgeord med forskellige annoncetekster.

Jeg driver en IT-Support virksomhed har lidt svært ved at spore "salg" via AdWords.

Jeg har en kontaktformular på siden - men den bliver faktisk aldrig brugt. Det ender altid i et telefonopkald og dette kan jeg jo ikke spore direkte til AdWords ved mindre jeg spørger kunden.

Der må være nogle eksperter som har oplevet samme "problem". 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 21:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Denni

Det er en klassisk problemstilling du omtaler. En effektiv løsning, der ganske vist er lidt tidskrævende, er at opsætte en kampagneside til AdWordsannonceringen specifikt.
Denne kampagneside sættes grafisk op som din egen side, men må naturligvis kun indeholde unik tekst, så du ikke ryger ud i DC problemer. Siden skal være komplet i sit udtryk og være seriøs, informativ og sælgende. På kampagnesiden bruger du et telefonnummer der er valgt specifikt til denne og altså ikke virksomhedens sædvanlige hovednummer.

På den måde kan du, omend det er lidt primitivt, helt få et konkret billede af effekten, uden at du behøver spørger de som henvender sig. Vær opmærksom på, at du kan tilpasse kampagnesiden og løbende registrere hvad der fungerer og hvad der ikke fungerer.

God vind med det hele!

Mange hilsner,

Mathias

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 07:53

Mathias Hougaard:

Hej Denni