Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor bliver mine Adwords Annoncer pludselig ikke vidst? Har Gns placering på 1-4!!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 125
Fra  novicell Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i nogle måneder stået for at oprette Adwords Annoncer for Jydsk Emblem Fabrik A/S

Jeg er ikke skarp til Google Adwords, men jeg har trods alt tillært mig meget af det grundlæggende.

Vores Annoncer har altid ligget i top 3-4, med flere kampagner helt i top. Da jeg i dag er inde for at tjekke min kampagners status, ser jeg, til min store undren og irritation at omkostninger pr. klik er steget. Jeg kontrollerer strakt vores positioner på Google. Ved søgning på "pokaler", "pokaler og medaljer", "sportspræmier", "vandrepokaler", "sportspræmier medaljer" o.lign. ligger vi normalt i top. Nu dukker vi slet ikke op på Googles side 1.

Hvad sker der?

Er der nogen som kender til dette problem? Vores daglige budget er ikke overskreddet.  Det er som om, der bare er blevet "slukket" for vores kampagner, men omkostningerne stiger, så der er jo nogle som klikker på vores kampagner et sted.

Mvh.

Rene

www.jef.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:42

Hej René

Ja, det lyder underligt.

Der kan være rigtig mange forskellige årsager, så i stedet for at gætte er du velkommen til at sende login, så kan jeg sikkert på 5 minutter finde grunden. Du kan bare ændre pass bagefter.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Fra  novicell Skrevet kl. 10:29

Hej Christian,

Jeg ved ikke om den stadig var gal, hvis du har prøvet at søge på omtalte søgeord, men i går aftes blev vores kampagner vist igen, dog med ringere placeringer. Heldigvis har jeg omtimeret vores sites så godt, at vi ligger i top under der organiske placeringer.

Jeg har lige tjekket her til morgen igen, og flere af vores kampagner bliver igen ikke vist, men jeg tror, at jeg har fundet problemet.

Der er blandet andet kommet en ny konkurrent på markedet, som jeg fra den ene dag til den anden i dag ligger nr. 1 på de betalte placeringer. Jeg har samtidig i september måned sat prisen pr. klik ned på de søgeord hvor vi havde gns. placeringer på 1-2. De ændringer har dog vendt markant op og ned på vores placeringer. Men jeg prøver at rette lidt op på det igen...Eftersom vi blev vist i går aftes og stadig lidt her til formiddag, så antager jeg, at ovennævnte er de væsentligste årsager.

Jeg kan desværre ikke give dig adgang til vores konto. Men jeg takker for dit tilbud. Det er altid rart med en venlig sjæl.

Arbejder du som konsulent med Online Marketing?

René
www.jef.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:38

Jeg føler mig ret overbevist om, at det skyldes, at du har sat klikprisen ned. Det samme sker for mig. Kort efter, at jeg har sat prisen op igen, er mine kampagner tilbage i toppen.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:53

René Bygballe:

Arbejder du som konsulent med Online Marketing?

Ja da Smile

I høj grad.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Fra  novicell Skrevet kl. 11:56

Hej igen,

Vores annoncer bliver heldigvis vist igen nu...Nu skal de bare op ad rangstigen igen:-)¨

Et tillægsspørgsmål:

Hvis jeg i Google Adwords ser under min søgeordsliste under en kampagne, så er der flere søgeord, hvor Maks CPC (f.eks. 2,00 kr.) står med grå skrift, hvor det normalt står med tydelig sort skrift?

Hvad betyder det?

Det er lidt svært at forklare. Jeg håber, at du kan svare på dette. Har du din egen hjemmeside?

Mvh

René Bygballe
www.jef.dk
www.renebygballe.dk 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:07

Hej René

Det er fordi det er din generelle pris, når du ikke har budt specielt for netop dette søgeord.

Så den grå farve er bare for tydeligere at vise, at du ikke har budt andet end standardprisen.

Mvh,

Christian

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Fra  novicell Skrevet kl. 12:15

Tusind tak....

Jeg har lige tilmeldt mig jeres gratis e-kursus...

God weekend

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)