Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Småsur på DMOZ

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg har i efteråret forsøgt at få min side med i dmoz online katalog, så jeg kunne få links fra nogle af de mange sites, som benytter deres katalog.

Men intet skete. De frivillige redaktører tilmeldte ikke mit site og der kom ikke en lyd tilbage.

Senere hørte jeg om at dmoz havde problemer med det modul, som redaktørene skulle bruge for at redigere kataloget. Det er nu løst i følge et skilt på forsiden.

I dag har jeg så været inde for at forsøge mig igen, men...

-Har jeg mon udelukket mig selv ved at søge 2 gange?

-I mange kategorierne står der ikke nederst at det er denne eller hin, som er redaktør. I stedet står der, at man kan ansøge om at blive redaktør. Betyder det, at ingen arbejder med kategorien før en redaktør har meldt sig?

-Hvad mener du om dmoz? Er det levedygtigt, eller er det ved at dø?

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:56
Jeg meldte mig til allerede i maj. Men der er heller ikke sket noget.

jeg tror ikke det er værd at bruge mere krudt på.

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:03
Hej Anders,

Du skal ikke forvente at høre noget fra redaktørerne, enten så bliver dit site optaget ellers bliver det ikke og ligemeget hvad så kommer der intet info fra dem. DMOZ er et ganske udemærket sted at få sit site listet, men så skal man heller ikke tillægge det mere vægt i ens søgemaskineoptimering.

/Martin Askhøj

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 15:03
Jeg gjorde det i august, også uden livstegn fra DMOZ.

Jeg har også bemærket, at de, indenfor vores område, har flere lukkede sider/firmaer nævnt.

Så jeg er da også lige med på en lytter, om der er nogen, der ved noget.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Skrevet kl. 15:06

Nu var der lige et svar, der kom før mit indlæg.

Derfor vil jeg spørge, om det med at prøve 2 gange, skader én?

eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 12. Apr 05
Skrevet kl. 15:11
Dato: 15-01-2007 15:05:34 Forfatter: Lisbeth T. J.
Derfor vil jeg spørge, om det med at prøve 2 gange, skader én?

Hvis du prøver med nogen måneders mellemrum så er det ingen skade til, men i sidste ende kommer det an på om den pågældende redaktører bliver fornærmet hvis han ser dit site i kø 3-4 gange

/Martin Askhøj

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Skrevet kl. 15:48
Hej Martin Askhøj

Tusind tak for dit svar. Så skulle jeg jo nok efter næsten ½ år kunne prøve igen. Kategorien, jeg prøver, er dog ikke blevet opdateret siden oktober.

Jeg har læst, at de ikke kan lide "pral", som verdens bedste osv.. Må man heller ikke skrive "Danmark største fiskeudvalg på nettet", når det nu er sandheden, og noget, der jo trods alt kan måles?

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 15:50
Hej Martin.

Dit svar undrer mig....
Der skriver udtrykkeligt, at man kun skal søge 1x, ellers kan man blive udelukket.
Der er en dansk redaktør der har en velbesøgt blok, så vidt jeg husker, der kan man læse mere.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra København
Tilmeldt 26. Jul 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:09
Tilmeldt 12. Apr 05
Skrevet kl. 16:12
Hej Kim,

Jeg er godt klar over at der står at man kun skal tilmelde sitet 1 gang, men da man jo ikke har mulighed for feedback omkring tilmeldingen så kan man jo ikke vide om sitet er blevet optaget eller forkastet. Og man kan jo i mellemtiden have ændret sitet så det måske tilfredsstiller en måske emsig redaktør.

Men igen så skal man hellere ikke tildele DMOZ mere vægt, så hvis en redaktør vælger at udelukke en for det..so be it.

/Martin Askhøj

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)