Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til udvidelser

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har før fået meget god feedback herinde, så vil da lige høre om i ikke har en idé.. Wink

Hjemmeside: kære-dagbog.dk

Jeg har efterhånden 100 brugere, men kan se i mine analytics at de hurtigt bliver trætte af at skrive dagbog, og derfor ikke kommer tilbage på siden så mange gange.. Så jeg tænkte om det ville være klogt at udvide hjemmesiden en smule.. Kun måske med 1 funktion af gangen..

Tænkte på at man kunne udvide med f.eks.:

• Spil
  • Kalender
  • Telefon/Adressebog
  • To Do liste

Hvad synes i ? Har i andre ideer? Hvilken er bedst? :)

MVH.

Thore

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 16:33

ingen svar? :(

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 16:47

Hej, fint website. Jeg vil foreslå: 

• Hold dig til emnet, pas på med at sprede det, så det bliver en portal med alt mellem himmel og jord. 
  • Hvis konceptet fungerer, så oversæt det. Engelsk, spansk, fransk etc. Jeg har en liste over de 55 mest udbredte sprog på nettet, hvis du er frisk på det :-) (http://mydiary.com/ er til salg
  • Mulighed for video/audio/foto dagbog
  • Integration til Twitter
  • Research på hvad de store gør: http://diary.com/
  • Lav udvidelsen "Presse" hvor du offentliggør nyheder om sitet, brugerstatisik, pressemeddelelser samt opfordrer pressen til at kontakte dig som ekspert på danskernes dagbogsvaner. (http://bryllup.dk/ har fået meget omtale og mange brugere ved at markedsføre sig som bryllupseksperter) 

VH 

Journalist Hans Henrik Lichtenberg

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 18:48

Alt du kan gøre for at skabe lock-in hos brugerne er godt. At folk får en god værdi fra at have en dagbog hos dig, og får mere ud af det end at bare føre en selv eller have en blog til det.

Der kan laves mange ting men afhænger lidt af hvad din brugergruppe er. Hvad med kommentar funktion (kunne ikke se du havde nogen)? Liste med lignende dagbogs indlæg? Bedømmelse (måske ikke da det er dagbog)? Alle disse community funktioner som vil give mere værdi for brugeren og giver dem lyst til at fortsætte på siden.

Dog mener jeg at Freeway har en side der også er dagbøger, og de er ret brutale med konkurrence. Kan ikke lige huske hvad, mener det er flypeople eller noget i den stil.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:26

Kunne der ikke komme en demo der hurtige viser hvad der er i dagbogen .

Video der viste lidt af produktet kunne give en god call action , for siden virker lidt kedelige på mig.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)