Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Timestyring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg skal igang med at bogføre for et firma, som har brug for et godt timestyringssystem som skal kunne integreres med et økonomisystem. Er der nogen herinde, som kan anbefale et system?

Er lidt interesseret i Mamut, men har læst en tidligere tråd med knap så tilfredse brugere..... Findes der også tilfredse brugere af Mamut?

Michael

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 12:38
Jeg har også flere utilfredse end tilfredse tilbagemeldinger på Mamut. Men det er mit indtryk, at programmet er meget stærkt på CRM siden, herunder time- og sagsstyring og mindre stærkt på økonomi- og regnskabssiden. Og så er der mange data, der skal vedligeholdes i programmet, før det fungerer.

E-conomic.dk har også et time-sagsstyringsmodul, men jeg har aldrig brugt det selv, måske skal du skrive til dem for at høre nærmere.

SummaSummarum har en beta-version i gang af en ny udgave, hvor der er et ret enkelt (måske for enkelt) time-sagsstyringsmodul med. Men det ligger ikke som færdig udgave endnu. Du kan downloade betaen og prøve, om det er noget for dig.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:07
Hej Anette

Tak for svaret.

Jeg vil checke E-conomic ud.

Andre der har kommentarer til Mamut?????

Michael

Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:59
Hej FOKUS

Jeg har en rigtig god erfaring med Maconomy, men det er vist meget rettet mod

advokat og revisorbranchen.

Det fungerer rigtig godt og er let at bruge, men et meget omfattende system. og jeg kender ikke lige prislejet, men formoder det ligger i den lidt tungere ende.

Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 21:29
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)