Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nikken

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Låsby
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Kagedeko Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort og godt, er der nogle,som kender til Nikken?? Godt/skidt

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 20:48

Hej Lone

Har kun begrænset kendskab til det, men det er sjældent jeg ser det nævnt herinde. Der var en bruger i september som hed Ninet...

Har du set video'en Brilliant Kompensation? som handler om NM generelt og ikke et specifikt selskab? Her snakker man bl.a. om unikt produkt, markedspotentiale... To vigtige ting du bør overveje.

Mvh.

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:52

Nikken, blev inviteret til møde for 5-6 år siden, dog uden at hoppe med. Har siden købt et af deres produktor, en sommerdyne og til det vil jeg kun sige er fandme den bedste dyne jeg til dato har haft.

Ikke forhandler af nm/mlm produkter eller noget der ligner. Har brændt de penge af jeg sku.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:03

Lone Nielsen:

Kort og godt, er der nogle,som kender til Nikken?? Godt/skidt

Nikken er et meget anonymt selskab i Danmark - og for så vidt er den "observation" gældende for de fleste markeder hvor de operere - det skyldes fortrinsvis et smalt produktsortiment, der henvender sig til en mindre kundegruppe. Som en anden Amino-bruger har tilkendegivet som svar på din forespørgsel, så fejler der produkter så absolut intet - Nikken er kendt for høj-kvalitets magnet produkter.

Så hvorvidt anonymitet og smalt kundegrundlag er godt eller skidt er helt op til hele dit eget udgangspunkt for din interesse for Nikken - og hvad det er du forestiller dig du vil.

Set med Network Marketing briller og ift hele tanken bag, så er Nikken ikke interessant - men som en mulighed for at SÆLGE (og ikke fokusere på netværk) magnet-produkter, så er det en alletiders mulighed - da der netop indenfor den kategori, ikke er ret mange spillere på markedet.

Mvh.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Låsby
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Kagedeko Skrevet kl. 15:43

Tak for jeres indput. 

Jeg har dog ingen intentioner om at være en del af Nikken, men jeg har en arbejdsgiver
som  med i det.  Og så ville jeg lige høre jeres mening omkring det inden jeg fik hendes. :)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 15:53

Det svar gør mig da lidt nysgerrig:

1. Hvad er intentionerne? Og er det fordi hun har inviteret dig til en forretningspræsentation eller noget i den stil? Jeg ville da lytte til hende med interesse, men stadig være skeptisk.

2. Nuværende relationer, her er det kun min vurdering, men at være "forbundet" i Nikken eller andet NM firma, samtidig med at der er arbejdsgiver/arbejdstager relationer lyder til at være en farlig cocktail.

Tilmeldt 12. Jul 11
Indlæg ialt: 3
Fra  Gaya Skrevet kl. 02:04

Jeg har rigtig god erfaring med Nikkens produkter, og er selv blevet konsulent for virksomheden. Jeg kan næsten ikke undvære mine Nikken såler og deres sovesystem er virkelig vildt. Jeg kan især godt lide deres stolsæde, som afstresser min krop helt vildt effektivt og hurtigt. Generelt virker magneterne både afstressende og energigivende.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)