Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magentoshop - udbyder..

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi har efterhånden lavet en del Magento shops.

Se mere om vores produkt og referencer på: http://getashop.dk.

Vores priser er inkl. hosting hele første år hos MagntoHotel.dk/Powerhosting der hoster mere end 300 Magento shops. De er stabile og har både mail og telefon support inkl. i prisen.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:29

AnnetteD:

Hej Martin; mange tak for din anbefaling af Powerhosting.dk, det må jeg lige se nærmere på. Det ser spændende ud

Hej Anette

Jeg vil gerne opbakke den anbefaling. Dennis har styr på sit produkt og leverer sublim service, det er helt sikkert :)

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 13:17

AnnetteD:
Pt. kører jeg med en scannet-løsning som kører uden problemer, men jeg er nu kommet dertil hvor jeg ønsker mere kræs - kræs til gavn for mig og til glæde for mine kunder.

Hvilken version er det du kører på Scannet?

Hvis den kører uden problemer, må "kræs" betyde meget for dig. - I den forbindelse vil jeg anbefale dig at tage kontakt til et par webshops, som allerede kører Magento for at få deres oplevelser. Det skal være nogen, som du stoler på, og som der ikke bliver henvist til af en leverandør.
Ikke fordi jeg ved noget om Magento, men fordi en leverandør jo pr. definition aldrig fortæller om uhensigtsmæssigheder ved et program.

.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:43

Knud S.:
men fordi en leverandør jo pr. definition aldrig fortæller om uhensigtsmæssigheder ved et program.

Uhensigtsmæssigheder ved at vælge os:

• Al kommunikation skal foregå på engelsk da vores team er outsourcet
  • Al kommunikation foregår på skrift (vi holder ikke møder og man kan ikke ringe til os)

Hvis man kan leve med det får man til gengæld:

• En unikt design og køreklar professionel Magento shop til en rigtig god pris
  • En virksomhed med en god track record

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 15:50

@Rasmus.

Nu gør du min påstand til skamme. Wink

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:52

Knud S.:

@Rasmus.

Nu gør du min påstand til skamme. Wink

Big Smile

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 09:21

Mikkel Mikjær Christensen:

AnnetteD:

Hej Martin; mange tak for din anbefaling af Powerhosting.dk, det må jeg lige se nærmere på. Det ser spændende ud

Hej Anette

Jeg vil gerne opbakke den anbefaling. Dennis har styr på sit produkt og leverer sublim service, det er helt sikkert :)

Martin & Mikkel, hvor har I dog begge ret, har haft en rigtig behagelig og god samtale med Dennis :) så mange tak for jeres anbefaling af firmaet.

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 09:31

Knud S.:

AnnetteD:
Pt. kører jeg med en scannet-løsning som kører uden problemer, men jeg er nu kommet dertil hvor jeg ønsker mere kræs - kræs til gavn for mig og til glæde for mine kunder.

Hvilken version er det du kører på Scannet?

Hvis den kører uden problemer, må "kræs" betyde meget for dig. - I den forbindelse vil jeg anbefale dig at tage kontakt til et par webshops, som allerede kører Magento for at få deres oplevelser. Det skal være nogen, som du stoler på, og som der ikke bliver henvist til af en leverandør.
Ikke fordi jeg ved noget om Magento, men fordi en leverandør jo pr. definition aldrig fortæller om uhensigtsmæssigheder ved et program.

.

Hej Knud; pt. kører jeg deres gl. version. Udover at jeg tjekker mulighederne indenfor Magento, ser jeg også på mulighederne på scannet's shop2. Ja, kræs betyder meget. Dels vil jeg gerne tilbyde vores kunder mere brugervenlighed og større oplevelse på shoppen, men vi vil i høj grad også gerne simplicere arbejdsgangen i shoppen, så vi kan følge med og slippe for også at bruge vores nætter.. Mange har rådet mig til at se på Magento-mulighederne, men er bestemt ikke solgt endnu. Denne forsprøgsel er på et meget ungt stadie. Mange tak for dit indspark til debatten :)

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 09:43

Rasmus Lindgren:

Knud S.:
men fordi en leverandør jo pr. definition aldrig fortæller om uhensigtsmæssigheder ved et program.

Uhensigtsmæssigheder ved at vælge os:

• Al kommunikation skal foregå på engelsk da vores team er outsourcet
  • Al kommunikation foregår på skrift (vi holder ikke møder og man kan ikke ringe til os)

Hvis man kan leve med det får man til gengæld:

• En unikt design og køreklar professionel Magento shop til en rigtig god pris
  • En virksomhed med en god track record

Hej Rasmus, også et tak til dig fordi du har brugt tid på at kommentere min tråd og kommet med et fint tilbud. Et tilbud jeg dog allerede nu vil takke nej til. Jeg fornemmer at I er rigtig dygtige til jeres standard-shop (pakke), men jeg vil så meget mere... pris er ikke så afgørende (nu må det ikke lyde forkert, for naturligvis vil jeg ikke købe for dyrt) det som tæller for mig er den tætte dialog og sparring. samtdig vil jeg ikke bruge tid på at lave lange uddybende engelse beskrivelser af de midste opgaver, noget som vil ta' mig meget længere tid som ikke IT-kynding. Jeg kan hurtig regne mig frem til at jeg skal bruge rigtig meget af mig egen tid, kostbar tid som går væk fra min kernekomp. og det jeg skal leve af, nemlig SALG, så prisen er langt fra blot 10.000 når regnstykke i sidste ende skal gøres op. Ha' en god dag :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:58

AnnetteD:
Hej Rasmus, også et tak til dig fordi du har brugt tid på at kommentere min tråd og kommet med et fint tilbud. Et tilbud jeg dog allerede nu vil takke nej til. Jeg fornemmer at I er rigtig dygtige til jeres standard-shop (pakke), men jeg vil så meget mere... pris er ikke så afgørende (nu må det ikke lyde forkert, for naturligvis vil jeg ikke købe for dyrt) det som tæller for mig er den tætte dialog og sparring. samtdig vil jeg ikke bruge tid på at lave lange uddybende engelse beskrivelser af de midste opgaver, noget som vil ta' mig meget længere tid som ikke IT-kynding. Jeg kan hurtig regne mig frem til at jeg skal bruge rigtig meget af mig egen tid, kostbar tid som går væk fra min kernekomp. og det jeg skal leve af, nemlig SALG, så prisen er langt fra blot 10.000 når regnstykke i sidste ende skal gøres op. Ha' en god dag :)

Hej Annette

Helt iorden. Vores pakke er bestemt ikke for alle. Men husk på at prisen er som den er fordi vi anvender outsourcing. Skulle samme service laves i Danmark ville prisen ca være 30.000 (jeg siger ikke at andre ikke kan lave en Magento shop billigere - kun at hvis den service vi leverer skulle løses i DK ville den koste omkring 30K).

Der er nu heller ikke lange "uddybende engelske beskrivelse" :). Vi har en krav spec som du skal udfylde online og ellers er der sparring angående hvert design oplæg.

Hvis du gerne vil have en mere individuel service kan jeg varmt anbefale at du tager fat i Nils fra ProContractors (som også er herinde på Amino). Du skal så bare være klar over at det ligger i en noget anden prisklasse.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)