Jeg vil sælge nogle events hvor der er et minimum antal deltagere (lad os sige 10) for at eventet bliver holdt.
Min ide er at websiden 2 dage før eventet skal afholdes enten annullerer eller godkender eventen. Hvis der er flere deltagere end minimum, opkræves kunderne via kreditkort, ellers ikke.
Men for at kunne være sikker på at jeg har 10 sikre tilmeldinger 2 dage før er jeg nødt til at bede om kreditkort allerede ved bestillingen, som måske var 2 uger før. Kunder kan altid annullere deres bestilling op til 2 dage før afholdelse.
Så mit spørgsmål er: Kan man sætte sådan et kreditkorts-køb på "standby" så man først trækker pengene 2 dage før eventen? Så jeg er sikker på at jeg kan trække pengene for dem der har booket og endnu ikke annulleret 2 dage før.
Så mit spørgsmål er: Kan man sætte sådan et kreditkorts-køb på "standby" så man først trækker pengene 2 dage før eventen? Så jeg er sikker på at jeg kan trække pengene for dem der har booket og endnu ikke annulleret 2 dage før.
Du benytter bare "Capture", så kan du hæve beløbet, når du vil... Det burde NETS tilbyde, og Paypal tilbyder det også...
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.