Jeg har bixet lidt med en side for en kammerat og syntes at det er begyndt at ligne noget, billederne er ikke verdensklasse men de kan jo altid udskiftes (jeg har ikke så godt øje for det) logoet er heller ikke meget at råbe hurra for. men som "jomfruhjemmeside" så syntes jeg ikke det er helt skidt :-)
Anyway håber du gider at kommentere med ris og ros.
her er siden indtil den bliver lagt op på det rigtige domæne :-)
Mvh Omar
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
har fjernet scroll funktionen. det er helt sikkert blevet bedre. jeg skal helt sikkert rette i teksten både menukortet samt om os siden. og der skal også sættes et cvr nr på et eller anet sted :-)
Jeg spekulerer lidt videre over om der skal sættes noget nede i bunden (de to "manglende" billeder) :-)
takker for jeres meninger :-) håber i vil kommentere på ny og lækkert hvis andre ville byde ind :-)
Mvh Omar
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Under "menukort" synes jeg du skal lave en lækker baggrund. Det er sådan lidt dødt og menukortet skal gerne være en teaser når man ser det, og det første øjnene ser er billeder og grafik.
Jeg har nu fået rettet lidt på soiden. fjernet den grimme scrollbar. (/har ikke fået sat rigtig tekst ind in omos endnu.) mm. håber i gider komme med jeres kommentar om siden påny.
ww.trendywall.dk
Mvh Omar
Jeg synes stadig der mangler en lækker baggrund når man ser menuen.
De billeder du har sat ind skal lede til noget der omhandler dem. Når jeg klikker på "take away" og "børnemenuer" kommer jeg ind til den samme menu.
Når jeg klikker på "buffet 89,-" kommer jeg til kørselsvejledningen.
Udover ovenstående så synes jeg faktisk din "jomfruhjemmeside" begynder at blive noget. Var det en designer der havde lavet siden var det ikke ok, men for en person der hjælper en anden gratis og ikke har den store erfaring så skal du have et lille klap på skulderen.
Jeg er vild med forsiden, og grafikken generelt - for lige at tage ros'en først
Men på undersiderne - specielt menuen - synes jeg du skal lave mere forskel på overskrifterne i forhold til den øvrige tekst, for der en tendens til, at det hele flyder sammen når man læser det. Og så ville jeg nok ikke centrere teksten på Om os-siden..