Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for konstruktiv kritik / ideer til min webshop. Takker for din tid, den bliver værdsat!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kørt med disse 2 sider noget tid nu: http://male.outfitt.dk og http://female.outfitt.dk . Min udvikler startede op med at lave min webshop på mit domæne www.outfitt.dk som skulle virke både som herre og som dame side. med pga. en masse url rod måtte du splitte siden op i subdomæner som er vist overfor.

Siden har jeg tabt alle mine gode placeringer i google og det syntes ikke at blive bedre. nogle som med gode seo øjne kan se en evt problemstilling som mine domæner er opbygget på nu?

Det skal siges at i starten inden mine subdomæner have jeg ikke linkbuildet noget synderligt men have stadig ret mange side 1 resultater i google.

Alt ris / ros og andre former for råd og kritik er meget velkomne.

Med Venlig Hilsen

Peter

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 16:44

Hej Peter,

Er du tilmeldt Google Webmaster Tools og brugt 301 redirects på alle sider der har ændret url?

Ellers skal du skynde dig at gøre det...

Mvh. Peter

billige tonere

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:30

Hvorfor starter siden ikke fra forsiden så google har noget tekst fra start af , at indekse , at få en siden op hvor der kun er en forsiden og 2 links til hver del er ikke ideelt

Jeg ville lave en forsiden med kvindetøj og mandetøj på samme side , det er langt lettere at indekse i google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Sep 10
Skrevet kl. 15:41

Hej Peter

Der er blevet smidt 301 på de sider der ikke findes mere men var det ikke i starten, så der var en masse gale links i google. og jo webmastertool er jeg sat op med også.

Tilmeldt 26. Sep 10
Skrevet kl. 15:45

hej mikael

Jeg bruger som sådan ikke hoveddomænet rigtigt altså www.outfitt.dk . Det var kun i starten inden jeg fik subdomæner tilknyttet. det er vel bare dem der er vigtige at få god ranking på. Er godt klar over at det da også ville være rart med en masse tekst på forsiden, men den fungerer kun som hoveddør til de 2 sundomæner hvis du kommer fra et direkte link til forsiden feks.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:09

peter:

hej mikael

Jeg bruger som sådan ikke hoveddomænet rigtigt altså www.outfitt.dk . Det var kun i starten inden jeg fik subdomæner tilknyttet. det er vel bare dem der er vigtige at få god ranking på. Er godt klar over at det da også ville være rart med en masse tekst på forsiden, men den fungerer kun som hoveddør til de 2 sundomæner hvis du kommer fra et direkte link til forsiden feks.

Den lettest måde at optimere siden på er da google ser disse to sider som 2 forskellige domæner skal du linkbuilding til hver af disse subdomæner ,dette bliver et ekstrem stort arbejde

Svært at få godkendt næsten 2 ens sider i mange artiklen sider og højt , ranket linkkataloger.

Derfor råder jeg vis denne forretning skal komme højt på google at du laver det om at siden starter fra hoveddomænet i stedet for 2 subdomæner, det bliver alt for dyrt og besværligt ellers

Du vil simpelthen blive træt og ked af det til sidste da der skal arbejdes og arbejdes kaster ekstra penge ud i det med linkbuilding , for det går langsommer end normalt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Sep 10
Skrevet kl. 20:20

Hej Mikael

Ja jeg kan godt se den problemstilling du beskriver. Mener du at jeg skal have 2 eneltstående domæner uden subdomæner så?

eller bare at jeg har en side med blandet pige og herre varer?

MVH

Peter

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:32

Hej Peter

Jeg tror at det ville være en rigtig god ide at hyrer en SEO konsulent til at løse dit problem. Du kan komme langt med dette indlæg, men du skal have et helikopter overblik og en generel vurdering, så du kan få din omsætning tilbage.

Personligt ville jeg ihvertfald som det første hyre en konsulent, og der er masser her på amino, der er rigtig dygtige. Jeg kan blandt andet anbefale Nikolaj fra unido.dk som jeg selv samarbejder med.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)