Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At dele ideer på amino.

Side 4 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Jensen:

Mikael christiansen:

med de fleste med rimelige kr. tjener godt grundet de er gode til nogle ting dette optager næsten al deres tænkekraft og deres motivation ligger på deres egen projekt da mange af os er iværksættere og ønsker vores projektet lykkes lige vel og vil have det lykkes for vi har viden om vores projekt og ikke dit.

Jeg beklager, men jeg forstår ikke hvad du skriver. Sætningerne giver ikke mening for mig.
I den sidste del er du inde på hvor jeg kan søge kontante middler til projektet, og der har du helt ret iværksætterstøtte (som jeg vil gøre kur til via NOVI) er første skridt. Og dernæst skal der en større spiller på banen. Iøvrigt noget jeg håber at I her på Amino måske kan hjælpe med.

Dennis

Kort forklaret er vi de fleste iværksættere og vi har en stor arbejdes iver mod vores eget projektet , derved vis haves penge ligger vi meste af energi vores på vores eget projektet

Derved tvivler på der er mange iværksætter der har energi og overskud til at overkomme mange projekter der også skal stort fokus.

Kan være de har penge , med tror de fleste iværksættere har deres motivation på deres egen unikke ide

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 4 ud af 4 (31 indlæg)