utraditionelle ting som gør at træningen blivere sjovere og mere udfordrende end bare at løfte en håndvægt op og ned 12 gange i 3 serie." Ideen er lige netop at det ikke skal være håndvægte, men andre mere spændene og utraditionelle ting. |
Navn?
|
GrineGym hvis du vil have fat i hr. og fru Danmark ...GrinerGym hvis det er til de unge og streetsmarte... ![]() Mvh. René |
... ... TADAAA: fungo.dk Ordet er mundret - og især skriveret! Prøv at taste det på tastaturet - du behøver næsten ikke at flytte fingrene! Samtidig kan du lade ordet med næsten en hvilkensomhelst værdi du vil. "Fun" "GO" "FUNkyGoGo!" etc... Og det er ikke bare en sammentrækning af 2 ord, selvom det også kunne være det. Alternativt kunne du bruge ordet: fitty.dk som indeholder samme fordele. Vh Peter Domænet er ledigt. |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
for det første er det nemmere at finde et ledigt domain, nemmere at ændre konceptet løbende til noget der måske omfatter lidt mere (måske udvide lidt med gadgets, uden at det virker useriøst fordi det ikek har noget med navnet at gøre og så er det sjovere.. he he :-D Det skal være et ord der lyder godt, er fangende, måske indeholder bugstaver af de ting du har i tankerne, og så skal et være nemt at huske.. måske et ord der minder om noget.. det her er bare eksempler, men det kunne måske få dine tanker til at rulle.. Powera Coolit Hopofu Dripo osv osv... man føler sig liidt som en idiot... men.. det er tit der kommer et par stykker som virker fangende... (syntes jeg.. ) Hilsen Steph |
Styrke og Velvære blev til Force og Eufori.. Force4.dk 1.Styrke - Siger sig selv 2. Velvære - Resultatet af træning 2. Udfordring - Øvelser som kræver nytænkning 3. Glæde - Ved træning Hvad siger i? Har aldrig været kreativ men lyder navnet helt skudt ved siden af? Hvad er det første i tænkte da i læste navnet? |
Personligt synes jeg, at navnet er for "tungt"... også i udtalen. Ordet "force" forbinder jeg mest med "tvang" og derfor lyder det ikke særlig positivt i mine øre. Derimod navnet som "fungo" eller et af de navne, som Firben foreslog, dækker mere over de krav, du tidligere har beskrevet. Men hver sin smag og du skal vælge det navn, du bedst synes om :) |
gazela.dk
40820055
Force4 det lyder som en spilleklan eller en kampenhed. Jeg ville ikke umiddelbart forbinde det med styrketraening. hvad med: fun2bfit.dk, er ikke optaget! |