Har altid haft problemer med at finde på gode navne som jeg også selv er tilfreds med. Derfor prøver jeg nu at spørge her og høre om i kan hjælpe mig. Ideen er at sælge udstyr som skal gøre det muligt at styrketræne i hjemmet. På samme tid skal det også være lidt utraditionelle ting som gør at træningen blivere sjovere og mere udfordrende end bare at løfte en håndvægt op og ned 12 gange i 3 serie. Det skal være små ting, som ikke koster alverden. Altså ikke store dyre træningsmaskiner. Salget skal foregå over nettet og det er derfor et krav at DK domænet er ledigt. |
Navn?
Det der lige slog mig var, Smallpower og dette skulle pt. ledigt. Michael |
|
Hej Morols, Det kunne der måske være noget om, hvad så med: Fun to go strong (fun to- fun to go- to go- to go strong) her kan man da lege lidt med navnet funtogostrong.dk er pt. ledigt. Eller hvad med Stronglings, så ordet i denne sætning "that the at bodybuilding.com" Men det er super svært at finde navne, men ikke det lykkes for dig ![]() Vil du havde det skal være Dansk, kort eller hvad? Michael |
Men har dine produkter nogle navne eller andet der kan bruges i navnet, jeg tro man skal passe på ikke at finde navne der drukner i mængden, det har vores eget nemmelig tildens til, men det har den styrke at alle kan forbinde sig med det, navne jeg godt kan lide er navne som Google, altavista, skype osv. en enkelt navn der ligger godt. Jeg syntes faktisk at Stronglings er et sådan navn, men de er godt nok svarer at finde, samtidigt med at de skal være ledige som url ![]() Jeg tro at navne som indeholder online, gym, work, home, make, body m.v. drukner som godt søgenavn, men det er ikke sikkert, har også nedenstående nogle af disse ord i mine foreslag ![]() Men jeg tro vi havde 184 navne på papiret før vi fandt vores, så dit skal nok komme. ![]() Stronglings Gostrong Powergo Gopower Tobefit Fitathome Fittogo Funfit (Ups, optaget) Funhardwork Så er der lidt at lege med, glæder mig til at høre hvad du ender op med, god fornøjelse ;o) Michael Fitathome |
Andre foreslag? |
jeg har et enkelt forslag: vellet.dk hvor jeg forbinder noget velvær med lethed Hvilke navne har du selv fundet på og overvejer som en mulighed ??? |
gazela.dk
40820055
Synes at Vellet.dk lyder godt, men det passer bare ikke helt ind. Ideen er jo at det skal være ting der gør træningen sjovere og anderledes. Synes vellet lyder lidt for meget som noget velvære eller vægtab agtigt. Skal lidt mere fokus på det sjove, spændende, udfordrende og anderledes. |
Hej Morols Sidder og prøver på at finde på et godt navn, men kan ikke finde på andet end GoStrong.dk eller Go-strong.dk ? Kom til at tænke på, bliver fragten/portoen ikke forfærdelig dyr, hvis det bliver noget ligende vægte, eller? - Held og lykke med projektet hvertfald. Mvh Kasper A |