Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vild-billig reklame - men er det interessant?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er i gang med en online udgave af drukspillet, jeg har aldrig.... Jeg fik så den idé, at sælge reklamepladser på den måde, at man som annoncør kunne vælge det spørgsmål man nu synes om, og i forlængelse med det, vil der så stå noget i stil med: "Spørgsmålet blev sponsoreret af" ens navn, slogan eller man kunne få sit logo - begge dele med link.

Jeg ved godt siden ikke har nogen besøgende lige pt., men det håber jeg selvfølgelig at der kommer. I hvert fald vil jeg sprede budskabet på facebook!

Hvis nu nogle af jer skulle være interesseret, så er prisen helt i bund: 250 kr. for en reklame med logo/billede (str. skal lige aftales) - reklamen vil køre helt indtil den 31. maj 2011 (og kan laves om én gang, hvis nu det fx er en kampagne, og derefter koster det ellers 50 kr.).

For en tekstannonce er prisen kun 125 kr. og der gælder det samme - i får altså over et halvt års reklame. Det kan laves om én gang, og koster 25 kr. derefter.

Prisen vil køre indtil den 31. december, men lyder det interessant er der da ingen grund til at vente.

Kontakt mig enten her, pm eller på mail: bajurn(snabel-A)gmail.com

Dbh. Simon

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)