Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny i kluben...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer alle..
Efter et par lange aftener, en masse snakken og flere liter kaffe, er en veninde og mig blevet enige om at få os et fælles projekt der heder "Åbne Café i Aalborg"...
Ser frem til at møde jer ALLE!
Eller iværtfald dem af jer der har lidt erfarring med Café miljøet, og jer der ha så mange penge at i kan undvære en smule...
Anyway...
Vi er lige PT i den face hvor vi har regnet et opstarts beløb ud, og finder stille og rolig ud hvordan man så skal samle de penge ind. Første træk er at arbejde for dem.

Jeg kan tage billeder, for net-butiker, portræt billeder og designe vistikort, plakater og flyers... så har du brug for noget i den stil billigt, så skal du sige til.. Derudover er jeg en god sælger med erfarring fra detail og reklame branchen.

Min veninde er en virkeligt dygtig designer, der kan sy brudekjoler, tasker og hele kollektioner, med erfarring inden fra store velkendte tøjfirmaer i Danmark og i udlandet.

Fælles for os begge er et utroligt kraftigt drive, og en uhæmmet fantasi...

nu kan jeg ikke finde på mere, uden at det her går hend og bliver for kedeligt... 

Glæder mig til at høre fra jer...

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:49
Velkommen til.

Skriv lige til mig og fortæl lidt om, hvad du har solgt tidligere - samt lidt CV og sådan.

mvh Hans

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 18:43
Hejsa Firben & Co.

Jeg mangler desværre ikke lige nogle af jeres færdigheder, men da jeg synes at vi i høj grad mangler Café''er i den vestlige del af Danmark, vil jeg tilbyde jer min hjælp IT-mæssigt inden for hvad der hedder hosting, kassesystem,
osv. for kostprisen, så jeg kan give en hjælpende hånd til at få projektet ført ud i livet.

/PBL
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 21:11
Dato: 14-01-2007 18:42:52
Forfatter: Per B. Lauridsen
Hejsa Firben & Co.

Jeg mangler desværre ikke lige nogle af jeres færdigheder, men da jeg synes at vi i høj grad mangler Café''er i den vestlige del af Danmark, vil jeg tilbyde jer min hjælp IT-mæssigt inden for hvad der hedder hosting, kassesystem,
osv. for kostprisen, så jeg kan give en hjælpende hånd til at få projektet ført ud i livet.

/PBL

Hej Per..
1000 tak! :-D
vi er lidt langt væk fra at det skal blive aktuelt endnu.. men.. skal nok have dig skrevet et sted bad det venstre øre.. ;-)
1000 tak for interessen! :-D

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)