Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et dumt spørgsmål

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Men jeg læser en bog af John evan- jones.

Han siger at man skal lave  2 forskellig missionstatement. personligt og professionelle.

Og hvad betyder statement?

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 18:00

Udsagn :)

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:04

Melina Jørgensen:

Udsagn :)

for hvad?

Tilmeldt 21. Sep 10
Skrevet kl. 18:09

Nu ved jeg jo ikke hvad bogen handler om, men kunne forestille mig, at du skal opstille et personligt missions udsagn for hvad du vil opnå indenfor x tid omkring et eller andet.

Og det samme for den professionelle del.

Hvad er din mission personligt og professionelt? Tror det er det, du skal formulere. (Uden at vide hvad bogen handler om)

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 18:15

Et godt lille værktøj du kan bruge er http://translate.google.com/#en|da|

Den kan både oversætte ord og hele sætninger.

Du skal dog lige tage noget af det med et gran salt, da den ikke altid er god til dansk grammatik.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:22

Melina Jørgensen:

Nu ved jeg jo ikke hvad bogen handler om, men kunne forestille mig, at du skal opstille et personligt missions udsagn for hvad du vil opnå indenfor x tid omkring et eller andet.

Og det samme for den professionelle del.

Hvad er din mission personligt og professionelt? Tror det er det, du skal formulere. (Uden at vide hvad bogen handler om)

Den om coaching :)

Tilmeldt 21. Sep 10
Skrevet kl. 18:27

Så er mit bud helt sikkert at du skal opstille et personligt og et professionelt mål (missionerne) for dig selv. Statement er bare et meget finere 'wauw' ord, forfatteren bruger.

Jeg har en gang fået at vide fra en coach, at det er godt at tidsbegrænse sine mål, fordi så er man mere motiveret for at nå dem.
1 år bliver hurtigt diffust, da der er lang tid til målet skal være nået og man har derfor tendens til at udsætte tingene, som gør, man når målet.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 18:40

Ville nok kalde det en målsætning men det kommer an på i hvilken sammenghæng man ville komme med udtalelsen. men i dit spørgsmål er det ment som et personlig mål eller vej at gå både personligt og proffesionelt.. og hvad du ønsker at opnå i begge retninger..

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 18:43

Længe live Google translator  .-Big Smile

Google Jeg elsker dig. Hvad er mit liv værd uden dig.::)

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:44

Oke tak

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)