Hej amino. Men jeg læser en bog af John evan- jones. Han siger at man skal lave 2 forskellig missionstatement. personligt og professionelle. Og hvad betyder statement? |
Udsagn :)
Hej amino. Men jeg læser en bog af John evan- jones. Han siger at man skal lave 2 forskellig missionstatement. personligt og professionelle. Og hvad betyder statement? |
Udsagn :) |
Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook
for hvad? |
Nu ved jeg jo ikke hvad bogen handler om, men kunne forestille mig, at du skal opstille et personligt missions udsagn for hvad du vil opnå indenfor x tid omkring et eller andet. Og det samme for den professionelle del. Hvad er din mission personligt og professionelt? Tror det er det, du skal formulere. (Uden at vide hvad bogen handler om) |
Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook
Et godt lille værktøj du kan bruge er http://translate.google.com/#en|da| Den kan både oversætte ord og hele sætninger. Du skal dog lige tage noget af det med et gran salt, da den ikke altid er god til dansk grammatik. |
Den om coaching :) |
Så er mit bud helt sikkert at du skal opstille et personligt og et professionelt mål (missionerne) for dig selv. Statement er bare et meget finere 'wauw' ord, forfatteren bruger. Jeg har en gang fået at vide fra en coach, at det er godt at tidsbegrænse sine mål, fordi så er man mere motiveret for at nå dem.
|
Ville nok kalde det en målsætning men det kommer an på i hvilken sammenghæng man ville komme med udtalelsen. men i dit spørgsmål er det ment som et personlig mål eller vej at gå både personligt og proffesionelt.. og hvad du ønsker at opnå i begge retninger..
|
Længe live Google translator .- Google Jeg elsker dig. Hvad er mit liv værd uden dig.::) |
Markedsføringsforum - kom og være med!