Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger nogle der kan lave: Hjemmeside og Blog

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står og skal bruge en helt enkel hjemmeside med billedvisning og kontaktinfo. Jeg er fotograf, så derfor er det vigtigt for mig at jeg selv kan udskrifte billederne på siden, og selvfølgelig at billedfremvisningsfunktionen er fed og kan rumme mine billeder.

Jeg ønsker et enkelt design men det skal bare se profesionelt ud.

Jeg vil også gerne havde en blog, med fed opbygning oog design. Disse to ting skal ikke hænge sammen, da bloggen omhandler noget lidt andet.

Da pengene er små.... kunne jeg godt tænke mig at få nogle tilbud på hvad dette måtte koste!

Håber nogle kan hjælpe:)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 12:37

Hej.

Hvis du ved hvad et webhotel og et FTP program er, vil du i mange tilfælde selv kunne opsætte en hjemmeside. Tag eventuelt et kig her: http://cms-guide.dk

Alternativt opsætter jeg gerne Sitemagic CMS for dig kvit og frit - se evt. om det er noget for dig ved at kigge på http://sitemagic.dk - der er adgang til en online-demo fra menuen.

Tilmeldt 28. Sep 08
Skrevet kl. 12:46

Jeg har et webhotel og har også selv prøvet en masse... men det bliver slet, slet ikke som jeg gerne vil havde det:(

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 13:22

Randrup:

Jeg har et webhotel og har også selv prøvet en masse... men det bliver slet, slet ikke som jeg gerne vil havde det:(

Har du installeret Wordpress på webhotellet?

Hvis ja, hvad er det så du mangler, som Wordpress ikke kan klare?

Hvis nej, så se min guide til 1-klik installation. I håbet om at du har valgt et webhotel hvor det er muligt ;-)

Tilmeldt 28. Sep 08
Skrevet kl. 13:29

Jeg har installeret wordpress på webhotellet!

Startede med at finde en gratis theme, for at prøve med den. Men kan ikke få noget af det til at se ud som det skal.

Det er ret vigtigt at sige at jeg ikke er en haj til engelsk. Og har derfor ret svært ved at forstå det.

Ville du både lave hjemmeside og blog på wordpress?(bare med hver deres domæne?)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 13:29

Jeg tror ikke det er functionalitet hun mangler. Det er nok det grafiske udseende der ikke bliver helt som ønsket.

Kan du ikke vise os en hjemmeside der minder om det du vil have?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:31

Hej Randrup, 

Kan du ikke skrive i en pb præcis hvad det er du gerne vil have? 

- Hvis det bare er som det lyder i dit indlæg vil jeg gerne gøre det for et par hundrede :) 

Men kommer også an på om du bare skal have sat wordpress og et template op, for så gør jeg det gratis (: 

Anyways, smid ihvertfald lige en besked så finder vi ud af det (: 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 13:32

Jeg kan opsætte Sitemagic CMS for dig. Det kan teoretisk også bruges som blog, så igen, vis os helst nogle sider der minder om det du vil have. Bemærk dog at jeg ikke kan tilbyde en hel masse grafiske tilpasninger - men du siger at det er simpelt, det du ønsker, så det kan sandsynligvis opnås med Sitemagic Designer, uden de store udfordringer.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 13:33

Martin:

Hej Randrup, 

Kan du ikke skrive i en pb præcis hvad det er du gerne vil have? 

- Hvis det bare er som det lyder i dit indlæg vil jeg gerne gøre det for et par hundrede :) 

Men kommer også an på om du bare skal have sat wordpress og et template op, for så gør jeg det gratis (: 

Anyways, smid ihvertfald lige en besked så finder vi ud af det (: 

Eller hun kunne beskrive det her, så vi er flere der kan hjælpe hende.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:37

Ja det os en mulighed, nu står jeg bare og skal på arbejde om lidt - og er 90% sikker på den her tråd ikke lige er noget jeg tænker på når jeg kommer hjem - Så var egentlig mest for at jeg ikke glemte' det. 

Meen, eftersom du har situationen under kontrol så må du skam gerne løbe med prinsessen og det halve kongerige for min skyld ;)

. over and out .. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)