Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er dit problem?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Nielsen:

Nicolaj Thomasen:

Jeg hader at betale renter på mine private lån, når der samtidig står et større beløb på firmakontoen.

Nu vil jeg ikke reklamere for et specifikt pengeinstitut, men der findes produkter på markedet der løser dette problem.

Har fået at vide i et par af de banker der har kørt med at plus og minus opvejer hinanden, at det ikke gælder indestående på firmakonti. Vil du smide en PB, hvis du kender et pengeinstitut hvor det kan lade sig gøre?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:36

DC Trading:

Nicolaj Thomasen:

Jeg hader at betale renter på mine private lån, når der samtidig står et større beløb på firmakontoen.

Jeg tror godt man kan "låne" fra firmakonto til sig selv. Det har jeg ihvertfald gjort :) men altid betalt tilbage selvfølgelig. UDEN renter.

Problemet er at det er skattefars penge mange af dem og hvis jeg bruger dem til at betale lånet af med, så har jeg dem jo ikke når jeg skal betale skatten. Det var anderledes, hvis der var tale om en kassekredit.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:40

Mit problem er

Jeg mangler stripper på min side og gerne nogle der gider laver et shows og gerne mere end de normale 8 minutter , med har simpelthen svært ved at finde nogle stabile stripper .

har dog altid haft lidt svært med webmaster med de tror nok heller ikke på mit markedet for det er svært at se hvordan lige det skal lige for dem lave det for mig så det fungere på min side

er dog også ærligt med alle de forsinket tog og solen ikke skiner hele året rundt og ald den regn ville jeg helst have stoppet og kun regnet når jeg ikke var ude

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)