Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer m. flair for ASP.NET

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg skriver på vegne af en nystartet virksomhed og søger en designer til en opgave med opsætning af en nyudviklet web applikation.

Det er kort fortalt et web regnskabssystem hvor vi har en offentlig del med præsentation af produktet og en betalingsdel med selve systemet. Systemet er under udvikling, men vi mangler en dygtig person med øje for design der kan implementere et layout på både præsentations- og systemdelen. Specifikt er der udviklet i ASP.NET/C# og det vil være et krav at man kan arbejde med en Visual Studio 2008 løsning. Derudover er der i høj grad gjort brug af Telerik RadControl elementer hvorfor der også vil være behov for styling/konfiguration af disse.

Grafikken forventes leveret udefra snarest og jeg forestiller mig at vi har behov for en der kan tage sig af:

• Opsætning/redigering af eksisterende ASP.NET kode.
  • Konfiguration af RadControls, skins til disse m.v.
  • Udskæring og implementering af leveret grafik.
  • Layout, placering af menuer, tekst, skrifttyper, skriftstørrelser, farver osv.
  • Brugervenlighed og crossbrowser support (særligt at layout fungerer på flere platforme).
  • Oprettelse af CSS filer så vi kan genbruge/redigere layout på fremtidige sider.
  • Kender du lidt til JavaScript er det yderligere en fordel, men dette er ikke et krav.

Vi forestiller os en aflønning på timebasis eller lignende.
Hvis ovenstående har fanget din interesse hører vi meget gerne fra dig via e-mail på morten(a)likasso.dk

Med venlig hilsen

Morten Olesen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)