Kære Aminoer. Jeg er lidt i en møgsituation med PBS og vil gerne høre jeres erfaringer. Efter 5 omgange er det lykkedes at bestille en indløsningsaftale. De resterende gange lykkedes det ikke, pga af PBS´s eget betalingssytem, som dog godt kunne modtage min betaling, men de fik ikke noget information. Nå men her efter min sag har været glemt nogle gange, og jeg har ringet, skrevet, skullet dokumentere at DE har taget betaling for deres ydelse 5 gange for at få mine penge refunderet. Nå men, der er nu kommet svar fra PBS, som gerne vil lave vores indløsningsaftale, hvis vi sætter kr.. 50.000 ind på en spærret konto som garanti... Er det mig der er helt lost, eller er det ikke noget underligt. Jeg spurgte dem om det ved oprettelsen, men det var ikke på tale mente konsulenten... Har i erfaringer med det?
|
De har vurderet risikoen ved at lade dig modtage betaling med kort og vil gerne have at du stiller sikkerhed overfor dem.
Det er ganske normalt hvis du handler med fysiske varer af en hvis værdi og/eller hvis du er en ny virksomhed uden tilgængelige regnskaber.