jeg har lavet det nogle gange med gratis farve af vipper hver tirsdag. og det gav også lidt.
vi er ikke de dyreste der ligger i området med priser. sidste mrd. gav vi 200 kr. til køb af produkter i forbindelse med ansigts behandling med det gav bare ikke rigtig så meget. ikke så meget som jeg håbet på.
Vi tager også ud når der er forespørgsler på det men tit så kommer folk til os da vi har pool, spa og sauna i forbindelse med klinikken og hotellet som vi ligger på.
vi har også prøvet at lave wellness dag/ aften / weekend m.m. syntes ikke der er noget der rigtig fanger folk!
Mit indtryk er at vi har er okay ry i byen, og når folk først er kommet der engang kommer de gerne igen. Men hvordan får jeg den lige inden for døren. ????
Når folk ringer og spørg om vi vil give et gavekort til fx. håndboldt klubben eller andet er jeg med på det og giver hvad ejg syntes er okay. fx. en gavekort på 20 min. ryg massage. det svare til 199 kr. eller nogle produkter.
jeg sender sms med tilbud til de kunder der er i vores stystem ca. hver 4 uge.
har annonce i uge avisen minimum hver 2 mrd. sender juletilbud ud til alle virksomheder hver år. omkring denne tid. sammen med massage tilbud. der hedder 20 min ryg massage for 100 kr. hvor vi gerne tager ud til virksomheden og lave det dog ved et min antal deltager. alt efter hvor mange ansatte der er.
har klippe kort hver man betaler for 5 behandlinger og får 6. giver altid kunderen en prøve med. vi har produkter til at stå fremme som man kan prøve. og det skifter vi ud så det ikke er det samme.
vi flytter rundt på tingen og laver ny opstilling engang imellem også så det ikke er det samme altid. har lokale kunstener til at sætte deres kunstværk op på vægen nede ved os så der sker også lidt der.
samt vi har lavet et par åben hus dage hvor man kan komme og kigge. er med på lokale messer og wellness aftner rundt omkring. køre nogle gange op til 1,5 time hver vej for at være med i 1-2 timer til møder eller wellness aften osv.
jeg ved snart ikke hvad jeg mere kan finde på ?
nogle ider ?