Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejer at lave et tilbud hvor der er 50% på alle behandlinger ( Hudpleje)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 191
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Piger.

Overvejer at lave et tilbud på 50 % på alle behandligner undtagen massage ( da vi har nok af det )

Også kun lave det på Facebook og kun her torsdag og fredag i denne uge eller hele næste uge. da vi bare ingen kunder har booket ind de dage..

er det en dum måde at få kunder på ?

Det ejg ser i det er at det er kun på Facebook så ingen reklame penge der går til. også er der lgie nu kun 15 på min facebook profil ( har lgie lavet ny i dag ) så der skulle gerne komme flere til af den grund at der er tilbud og det kun gælder dem der er på facebook profilen...

Er det en god elelr dårlig ide ?

Fra Malmö
Tilmeldt 15. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 11:22

Hej Heidi!

Næh, det er da en fin måde at tiltrække nye kunder på. Nye kunder giver øget kundemasse, så den er helt fin.

Yes

Mvh Diana

House of Sensus ApS er et bogførings - og revisionsfirma.

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 53
Fra  stophash.dk (MilleTek) Skrevet kl. 21:16
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Som flyselskaber, hoteller, rejsebureauer eller andre med produkter der har "peaks" er det er suveræn måde at tiltrække nye kunder eller sælge ledig kapacitet. Jeg synes dog ikke du får nok ud af at gøre det via en lukket kreds på  FB, vil du have nyt kundepotentiale, bør du annoncere din ledige kapacitet til et helt nyt kundesegment. derved får du skabt opmærksomhed om og kan tiltrække nye kunder. Mange lever af "stamkunder" men der er altid plads til nye, ikke :-)

Mvh Mille

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 10:33

Hej Mille.

Har du en god ide til hvor jeg kan fange nye kunder. Syntes jeg har prøvet alt. og med at lave 20 % på alt i en mrd. det gav bare ikke nok.

Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:48
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Heidi,

Umiddelbart så vil det ikke kunne få mig til at bestille tid hos en hudplejeklinik med 50 % rabat. Det er jo svært hvad man lige skal gøre for at få de nye kunder ik´  Men i mine øjne handler det lidt om, at en tid til lækker hudpleje er for de fleste noget luksuriøst, selvforkælelse og lækkert. Rabat på halv pris på alle ydelser i en hel måned, får måske nogle (ihvertfald mig) til at tænke at enten er priserne generelt for høje, eller er behandlingen ikke så god...

Mine ideer til dig kunne istedet være:

Giv noget ekstra med oven i prisen og reklamer med det. Fx i denne uge gratis farvning  og retning af bryn sammen med en ansigtsbehandling. Eller 1/2 pris på en creme sammen med behandlingen osv i den stil. Det får kunden til at føle at de har fået noget ekstra og gjort en god handel.

Nu ved jeg ikke om du rejser ud til Polterabend og den slags, men det kunne måske give noget ekstra.

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 16:55

jeg har lavet det nogle gange med gratis farve af vipper hver tirsdag. og det gav også lidt.

vi er ikke de dyreste der ligger i området med priser. sidste mrd. gav vi 200 kr. til køb af produkter i forbindelse med ansigts behandling med det gav bare ikke rigtig så meget. ikke så meget som jeg håbet på.

Vi tager også ud når der er forespørgsler på det men tit så kommer folk til os da vi har pool, spa og sauna i forbindelse med klinikken og hotellet som vi ligger på. 

vi har også prøvet at lave wellness dag/ aften / weekend m.m. syntes ikke der er noget der rigtig fanger folk!

Mit indtryk er at vi har er okay ry i byen, og når folk først er kommet der engang kommer de gerne igen. Men hvordan får jeg den lige inden for døren. ????

Når folk  ringer og spørg om vi vil give et gavekort til fx. håndboldt klubben eller andet er jeg med på det og giver hvad ejg syntes er okay. fx. en gavekort på 20 min. ryg massage. det svare til 199 kr. eller nogle produkter. 

jeg sender sms med tilbud til de kunder der er i vores stystem ca. hver 4 uge.

har annonce i uge avisen minimum hver 2 mrd. sender juletilbud ud til alle virksomheder hver år. omkring denne tid. sammen med massage tilbud. der hedder 20 min ryg massage for 100 kr. hvor vi gerne tager ud til virksomheden og lave det dog ved et min antal deltager. alt efter hvor mange ansatte der er.

har klippe kort hver man betaler for 5 behandlinger og får 6.  giver altid kunderen en prøve med. vi har produkter til at stå fremme som man kan prøve. og det skifter vi ud så det ikke er det samme.
vi flytter rundt på tingen og laver ny opstilling engang imellem også så det ikke er det samme altid. har lokale kunstener til at sætte deres kunstværk op på vægen nede ved os så der sker også lidt der.
samt vi har lavet et par åben hus dage hvor man kan komme og kigge. er med på lokale messer og wellness aftner rundt omkring. køre nogle gange op til 1,5 time hver vej for at være med i 1-2 timer til møder eller wellness aften osv.

jeg ved snart ikke hvad jeg mere kan finde på ?

nogle ider ?

Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:07

I er jo meget aktive allerede :)

Lige et par forslag mere: få lavet en virkelig flot brochure til alle hotellets gæster, hvor alle hotelgæster kan få 20 % rabat - og gør det klart at det er en særlig rabat kun for hotellets gæster. Mon ikke den kan være en del af materialet på alle hotelværelser...

Undersøg om der er nogle store virksomheder i området, og lav brochure til alle firmaerne om et julefrokost tilbud, en manicure, makeup eller ansigtsbehandling før de kommende julefrokoster.

Giv alle kunder en 'giv en gave til en veninde' brochure, hvor en kundes veninde kan få en rabat når de kommer for at få en behandling.

Fra København N
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 21:37

Jeg ville ryge på med det samme. Jeg har normalt ikke råd at forkæle mig selv på den måde og ville derfor tage imod med kyshånd. Hvis det var godt, ville jeg formentlig spare penge op til en tur til -og så har en helt ny tilbagevendende kunde.

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 22:48

jeg har faktisk lavet på en måde så det kun er de "faste" kunder, mere eller mindre der får glæde af det. ( med det mener jeg de kunder de bor i byen, da jeg ligger på et hotel kommer der mange kunder langt væk fra og dem vil jeg ikke miste 50 % på når de nu vil betale fuld pris)

Så derfor kan man få to end behandlinger og kun betale for den ene i nov og dec.

;)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)