Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram - hvilket et skal jeg vælge???

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. prøve at se om du kan finde et regnskabsprogram på www.start-base.dk

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hastoft

Hastoft:
Jeg har brug for et gratis regnskabsprogram, jeg skal vel lave noget der ligner 50 bogføringer om året.

Peter har foreslået SALDI i et af de tidligere indlæg, hvor jeg vil uddybe lidt mere om SALDI og vores gratis løsning.

SALDI er et økonomisystem til små og mellemstore virksomheder med den funktionalitet de fleste har behov for herunder finans, kunder, leverandøre og lager.

SALDI har en gratis løsning med fuld funktionalitet, hvor begrænsningen er en samtidig bruger og 300 posteringer årligt, hvilket svarer til ca. 100 bogføringer med moms. Den løsning passer til dine behov.

Her kan du give adgang til din revisor, udarbejde fakturaer så de automatisk bliver bogført og indhente bankposteringer, så du automatisk kan udligne, så dit regnskab hele tiden stemmer med banken.

Hvis omfanget af aktiviteterne i din virksomhed bliver større, er det let og billigt at skifte til betalingsløsningen, som er en af de billigste og hurtigste online-løsninger i Danmark.

Så tag et kig på linkene nedenfor eller ring til mig på 31 66 98 60 og hør nærmere - du kan dog også stille spørgsmål her i tråden, og jeg vil svare.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)