5000 underskrifter allerede. Tweet om det, og del det på nettet. Nu kan det være nok. Folk får 1 ½ år for brutalt at voldtage et lille barn, men mange år for økonomisk kriminalitet.
Alle underskrifter ryger til Christiansborg
http://www.beskytvoresborn.dk/
Du skriver under nederst i venstre hjørne af siden
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Er grunden ikke at økonomisk kriminalitet rammer langt flere og kan ødelægge flere liv, end pædofili og derfor er straframmen som det er? Selvom det kan være kold og kynisk set.
Jeg tror desværre ikke længere straffe giver færre misbrugte børn. Men det er et område som bør have mere fokus, så jeg vil også gerne sætte en "virtuel underskrift".
Det er muligt men det giver jo ingen mening at mænd som ødelægge unde pigers liv skal på "ferie" så kort tid. Det er sgu som om i Danmark har man kun loven for at den skal være der ikke for at retfærdigheden skal bruges ....
Jeg tror desværre ikke længere straffe giver færre misbrugte børn
Enig men der skal være mere end de 2- 3 latterlige år man får i DK, personligt ville jeg ville jeg føle mig krænket hvis jeg mødte min datters voldtægt mand på gågaden efter så kort tid!