Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Bricksite?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 49
Fra  mBUNCH - Morten Bunch Photografphy Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle..

Ville hører om der var nogen her på siden der har erfaringer med denne hjemmeside?
http://www.bricksite.com/main/home 

Jeg er ved at opstarte et atelier (portræt studie) og vil opsætte en hjemmeside, hvor folk kan få et indblik i mit værk..

Jeg er meget interesseret i, at hører jeres meninger og evt. andre bud på nogle gode sider med opsætning af hjemmesider..

Mvh. Morten Bunch 

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 22:19

Hej Morten

Ja, jeg har lidt erfaring med dem ;-) Absolut ikke imponerende, men heller ikke elendig - middelmådige. Dvs. skal du lave et standardsite, sådan lidt showroom agtigt, kan det godt gå an og så er det også brugervenligt.

Skal det være noget lidt udover det sædvanlige, vil jeg anbefale Joomla, Plone el. Drupal. Netop Drupal er meget populært pt. da de er gode til at blive ranket i Google, ligesom deres moduler er ret nemme at arbejde med.

De er allesammen gratis-systemer, så det er bare at vælge ;-)

Rigtig god fornøjelse.

Stig (www.larsen-finans.dk)

Stig Larsen - www.larsen-finans.dk- info(snabela)larsen-finans.dk - Telefon 70 26 99 11 - Du finder os også på Facebook

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 22:49

Hej Morten

Jeg kører lige nu tilbud på et CMS system, inkl domæne, første års hostning og hjælp til opsætning for 1000 ,- inkl moms.

I CMS'et kan jeg opsætte et billede galleri for dig som du kan bruge til dine billeder.

Hvis dette har din interesse så send mig en mail på jtp@tpsolution.dk så tager vi den derfra ;)

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)