Hej med jer!
Jeg sidder og finkæmmer samtlige markedføringsmuligheder som findes og jeg bliver ved med at falde tilbage på radioreklame, da jeg personligt synes de når ud bredt. Herved mener jeg, at uanset hvilket stratgisk niveau man befinder sig på, så hører rigtig mange radio om morgenen plus at den stort set kører hele dagen. receptionist såvel som direktør.
(Visivo fokuserer udelukkende på B2B segmentet)
Er der nogle af jer som har erfaring med at køre radioreklame? og er der nogle som har kendskab til prisniveauet?
Henrik |
Radio reklame B2B?
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Mange hilsner
Henrik Lundsholm
Visivo partner
Jeg kører snart radiopots for et solcenter her i Kolding området. Rent prismæssigt ligger de ikke vanvittigt højt. Vi har yderligere også fået radio stationen til at lave et event og kunne også lave konkurrencer. Min erfaring er radio medier er meget flexible og de er til at tale med. Men det er ikke godt til lange spots med masser af information desværre. Så taber du lytteren, inden du for dit budskab ud. Men går ud fra du går landsdækkende med dit koncept?, så er lokal radio ikke nok jo :) Om de rammer B2B kunder godt kan nok også diskuteres. Men som du siger lyttes der til radio mange steder, butikker, virksomheder osv. |
Hejsa!
Planen er at Visivo er repræsenteret i diverse iværksættermiljøer rundt omkring i hele Danmark. Vi bor selv i et superfedt kontorfælleskab hvor vi har alt hvad hjertet begærer - og så er alt nyt
Dog skal vi lige have indtjeningen med, så vi nøjes med 30 kvdrmtr. i Greve til at starte med, så et radiospot skal i første omgang dække storkbh og Roskilde amt.
Men hvad er "ikke vanvittigt højt"? Taler vi 5.000 for et kort spot eller 30.000?
Henrik |
Mange hilsner
Henrik Lundsholm
Visivo partner
Jeg vil lige komme med min uforbeholdne mening. Jeg mener, at effekten af radiospots afhænger meget af produktet. Hvis det er for at sælge et bestemt produkt, kan det være svært. F.eks. hører man ofte reklamer, hvor de slutter af med deres telefonnummer. Hvor mange husker lige det, og hvor mange skriver det ned? Den tror jeg ikke på. Er det for at brande jeres virsomhed, kan det være en god idé, men så skal reklamen virkelig gennemtænkes. Laver selv en smule lokalradio, og der er filen-fløjtme mange dårlige reklamer i mellem.... Bare en lille ting herfra.... |
søger ligesindede i Sønderjylland
Hej Jan,
Det er for at brande Visivo - og til dels gøre indkøberne opmærksom på at de kan få uvildig rådgivning, inden de skriver under på deres nye aftale. En slags sikkerhedsfilter for at finde evt. "banditter" i branchen.
Så det er simpelthen blot et "opmærksomhedsshow" jeg skal have gang i... de skal vide at vi findes, og at de kan gøre brug af os. Jeg har nu ikke tænkt på hvad der skal siges og i hvor lang tid - og du har ret! Der er super mange dårlige reklamer og jeg vil helst gerne undgå at være en af dem.
Indtil videre er det blot også en ide - jeg synes bare den tiltaler mig godt. Jeg regner med at jeg blot vil henvise til vores web.. vi har købt domainet www.besparelser.nu og det kan være vi bruger den. Den peger godt nok ikke lige på visivo endnu, men det kommer den til.
Tak for inputtet.
|
Mange hilsner
Henrik Lundsholm
Visivo partner
|
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)