|
Jeg gik ned med arbejdstager stress i februar 2008, og i slutningen af sygemeldingen, tænkte jeg alternativt. Under sidste periode af stressen, startede jeg "MilleTek" som er moderselskabet for "stophash.dk". Min første ide til at blive selvstændig lever endnu, men undervejs kom ide / koncept til stophash.dk, fra egen erfaring. Så fandt og købte MilleTek domain navnet, og derfra gik det hurtigt. Jeg havde aldrig prøvet noget lignende, at starte virksomhed (få CVR nummer), at købe (tilkøbe) hosting eller domain, at markedsføre, at annoncere, at registrere, at lave hjemmeside, at betale skat / moms etc etc - men, jeg valgte at søge på nettet og fandt næsten alt. Min egen investering til i dag er: Printer (700,-), blækpatroner (300,-), hjemmeside (1200,-), visitkort (200,-), bildørmagneter (200,-) og FRI-tid, tid, tid, tid og tid (ubetalelig) !!!! Uden de mange timer af min fritid, har mit tiltag kostet ca. 3500,- Dkk. Jeg er stadig 2 ½ år efter arbejdstager, men har dog formået at udvikle stophash.dk til en lille niche forretning. Mine råd til seje tøser er: Start ikke noget for at blive rig, gør det, fordi du ved hvad du vil, vær engageret, forvent at bruge meget tid på opstart og senere vedligehold, lad dit hjerte råde om det er rigtigt, og brug eller etabler netværk ...der er SÅ mange muligheder, også i cyberspace :) Held og lykke - jeg svarer gerne på spørgsmål her på tråden hvis jeg kan :) Mille |
Start egen virksomhed...
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem