Jeg må have begået en fejl et sted, så nu tilspørger jeg jer Hvordan får jeg overskud på min bog. Har fået trykt den på et forlag der trykker for private, stk pris 130 kroner ved trykning af 50 stk. Var det første fejl, for dyrt? for lille oplag? Hvad? Jeg har solgt den for 130 kroner, dvs non profit, og det ved jeg nu er en fejl, for det koster penge at markedsføre. Hvad mon jeg skal sælge den for, realistisk pris, for bog, ukendt forfatter, 100 sider.? Emne sorg og spædbarnsdød. Har reklameret på diveres forum for mistet barn, og solgt 8 stk denne vej på en måned.( Har solgt 25 ialt, altså halvdelen). Har forespurgt forlag der har trykt bogen om de kan registrerer bogen hos diverse internetboghandler, saxo.com dukker op som nummer et på google når jeg søger på bøger om spædbarnsdød, så ville jo gerne sælge min bog der. Det skal forlag have 700 kroner for, inklusiv lagerføring. Jeg kan ikke selv sætte den til salg via internet boghandel, kun forlag. Skulle jeg have dannet mit eget forlag? Har planer om at oprette søgeord hos google adward, det koster jo også Hvordan kommer jeg til at tjene penge på min udenmærkede bog Hilsner fra Anette
|
Hej Anette
Går ud fra, at det er en bog om dine egne erfaringer, har du overvejet at lave nogle foredrag om emnet for det er en god vej???
Mvh Jimmi