Hej |
Hvilket produkt har du i tankerne? :-)
Jeg har nemlig præcis samme idé, og kunne være spændende om vi havde samme produkt.
Send evt. en PM..
Jeg kan desværre bare hverken programmere, eller designe.
Hej |
Hvilket produkt har du i tankerne? :-) Jeg har nemlig præcis samme idé, og kunne være spændende om vi havde samme produkt. Send evt. en PM.. Jeg kan desværre bare hverken programmere, eller designe. |
Hej Janus Jeg kan hjælpe til på sidelinjen, dog er jeg ikke HTX studerende men dog inde for udviklingsverdenen. Kan kontaktes på mecci@live.dk Med venlig Hilsen Arlo |
Jeg går på HHX men har desværre meget begrænsede udviklings færdigheder Hvis der er en anden måde hvorpå jeg kan være brugbar, så bare sig til. Hilsen William Frost |
:o)
Hej :) |
Det undrer mig at du begrænser din partnerefterspørgsel til personer der går på HHX eller HTX. Hvad skyldes dette? |
Godt spørgsmål egentlig, selvom han jo egentlig svarer på det (da produktet skal sælges til den målgruppe). :-) |
Ja, for når man har fået studenterhuen, er man pludselig ikke egnet til at arbejde med elever der stadig går på HHX eller HTX. Ligesom at folk der aldrig har gået på en gymnasiel uddannelse, heller ikke kan bearbejde den målgruppe. Come on... :-) |
|