Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

går du på gymnasie / HHX / HTX? - søger partner til projekt.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger (måske) en partner til et nyt projekt, som er ret stort i udlandet og som jeg også tror på kan blive det i Danmark.

Jeg søger en som helst kender en del til programmering og webhandel og som går på en ungdomsuddannelse ( da produktet skal sælges til den målgruppe).

Det jeg kan hjælpe med er indkøb af produktet + opsætning af det administrative - det er en "abonnements ordning", så der kommer til at være noget Giro-kort, PBS osv. også selvfølgelig ideudvikling og en masse gå-på-mod :)

Det jeg søger som sagt er en som kan programmere/designe siden og måske kan lave en lille brugerundersøgelse på ens egen uddannelse.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 15:17

Hvilket produkt har du i tankerne? :-)

Jeg har nemlig præcis samme idé, og kunne være spændende om vi havde samme produkt.

Send evt. en PM..

Jeg kan desværre bare hverken programmere, eller designe.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 15:40

Hej Janus

Jeg kan hjælpe til på sidelinjen, dog er jeg ikke HTX studerende men dog inde for udviklingsverdenen.

Kan kontaktes på mecci@live.dk

Med venlig Hilsen

Arlo

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 16:16

Jeg går på HHX men har desværre meget begrænsede udviklings færdigheder Smile

Hvis der er en anden måde hvorpå jeg kan være brugbar, så bare sig til.

Hilsen William Frost

:o) 

Fra Aulum
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:12

Hej :)

Jeg har smidt en pb til dig.
Da jeg synes dette lyder som et rigtig godt projekt og vil gerne være en del af det! :D

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 21:15

Hej,

Jeg går på HTX og har programmeret i 8 år, så jeg kan lave alt indenfor PHP, HTML, CSS, C++, C, Java, Ruby on Rails, MySQL, osv.

Send mig en email hvis du vil snakke.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 21:42

Det undrer mig at du begrænser din partnerefterspørgsel til personer der går på HHX eller HTX. Hvad skyldes dette?

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 21:48

Godt spørgsmål egentlig, selvom han jo egentlig svarer på det (da produktet skal sælges til den målgruppe). :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 21:53

Zoon:

Godt spørgsmål egentlig, selvom han jo egentlig svarer på det (da produktet skal sælges til den målgruppe). :-)

Ja, for når man har fået studenterhuen, er man pludselig ikke egnet til at arbejde med elever der stadig går på HHX eller HTX. Ligesom at folk der aldrig har gået på en gymnasiel uddannelse, heller ikke kan bearbejde den målgruppe. Come on... :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:14
Hej Janus! Jeg går dog kun i niende klasse på folkeskolem , men har store kompetencer indenfor næsten alt i programmering såvel som Design-udvikling. Smid en pb så tager vi e derfra.
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)