Nu bor vi jo på 7. sal, så det er begrænset hvor meget græsklipning vi har brug for
Jeg vil nok foreslå dig at få lavet en ordning der hedder en fast pris pr. måned. Med en kontrakt der strækker sig over xxx antal måneder. Det ville være det mest fordelagtige for dig. Hvis kunden syntes at du er en udgift som han ikke længere har brug for er det jo lidt ligemeget hvor lang tid du har kontrakt på, hvis altså firmaet betaler pr. gang, da kunden jo så bare ikke tilkalder dig.
Der skal jo så også være en klausul i kundens favør om at du skal være der min xxx antal gange i løbet af den enkelte måned og pleje "golfbanen"
Jeg ved at kontorbeplantningsselskaber også sfregner på månedsbasis for deres service, og det må jo være lidt i samme boldgade.
Hehe. Havde vi altankasser, ville jeg med glæde have givet dig opgaven, men det er desværre ikke noget vi må benytte os af. Sådan er reglerne generelt for bygeningen... Ingen udvendig udsmykning, udover dem Kennedy Arkadens forening i samarbejde bliver enige om
Lidt off-topic, i mine forældres kvarter, var der nogle der tilbød snerydning på abonnements basis i perioden 1/12 til 31/3. Fast pris ligegyldigt hvor meget sne der kom, tror 700 kr. Hvis der kom meget sne var det en god deal for kunderne, hvis ikke, var det en dårlig deal. Men nok lidt nemmere med sne end med græs.
I min mands rengørings firma tilbyder han også ejendomsservice dvs også græsslåning mv. Han gør som regel det at han laver en aftale med kunden hvor der bliver afregnet per gang - men sender en samlet faktura en gang om måneden - der gør at kunden ikke kommer til at betale for meget hvis græsset ikke gror og vi taber ikke penge hvis det gror for hurtigt.
I min mands rengørings firma tilbyder han også ejendomsservice dvs også græsslåning mv. Han gør som regel det at han laver en aftale med kunden hvor der bliver afregnet per gang - men sender en samlet faktura en gang om måneden - der gør at kunden ikke kommer til at betale for meget hvis græsset ikke gror og vi taber ikke penge hvis det gror for hurtigt.
Med venlig hilsen
Ania
Jeg tror ovenstående model er mest brugt. Jeg har selv været ude og forhøre mig om priser på græsklipning på et meget stort fællesareal rundt om ca. 50 feriehuse. Her er det kun lykkedes mig at finde udbydere der vil afregne på timebasis. Dette er givetvis også den mest fair løsning, men det gør det unægteligt lidt vanskeligt at budgettere, og i vores tilfælde kan det bilve en del penge, såfremt sæsonen bliver lige så lang som i 2006.
Jeg tror ovenstående model er mest brugt. Jeg har selv været ude og forhøre mig om priser på græsklipning på et meget stort fællesareal rundt om ca. 50 feriehuse. Her er det kun lykkedes mig at finde udbydere der vil afregne på timebasis. Dette er givetvis også den mest fair løsning, men det gør det unægteligt lidt vanskeligt at budgettere, og i vores tilfælde kan det bilve en del penge, såfremt sæsonen bliver lige så lang som i 2006.
Mvh
Claus
[/QUOTE]
Hej Claus
Jeg ved han også giver faste tilbud, hvis kunderne ønsker det