Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Græsklipning for virksomheder

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Jeg ved han også giver faste tilbud, hvis kunderne ønsker det

Mvh
Ania

Opererer han også på Fyn?

/Claus

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 15:17
Nej desværre kun i og omkring København ...

Ania

Tilmeldt 20. Feb 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:03
Tak for responsen, det vil vist blive noget med en timepris og så en regning for hver måned, det gør jeg også med andre ting jeg laver

- jeg er frisk på fyn CD/ Claus - kommer der i forvejen

nu ved jeg timeprisen hænger sammen med udgifterne, men nogen der kender til i hvilket leje sådan ydelse ligger i ??

maskinerne blev købt sidste år, dem er der jo også udgifter til, dog har der ikke være det store indtil nu mht til rep/service

Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 10:09
"jeg er frisk på fyn CD/ Claus - kommer der i forvejen"

Er du også frisk på at give en fast pris for hele den kommende sæson?

Jeg ved godt, at vi på denne måde risikerer at betale mere end ved timepris, men det er vigtigt, at vi kan budgettere med en fast udgift eftersom vi løbende opkræver kontigent fra de enkelte husejere, og nødigt vil skulle udsende ekstraopkrævninger. Vi taler for øvrigt om Sydfyn.

Mvh

Claus

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 14:08
Dato: 13-01-2007 23:03:22 Forfatter: bager
Tak for responsen, det vil vist blive noget med en timepris og så en regning for hver måned, det gør jeg også med andre ting jeg laver

- jeg er frisk på fyn CD/ Claus - kommer der i forvejen

nu ved jeg timeprisen hænger sammen med udgifterne, men nogen der kender til i hvilket leje sådan ydelse ligger i ??

maskinerne blev købt sidste år, dem er der jo også udgifter til, dog har der ikke være det store indtil nu mht til rep/service

hæ hæ.. Ja så snart man begynder at tale om hvad man skal tage for sine ydelser så trækker folk hurtigt følehornene til sig, har jeg erfaret!!!

Jeg kan dog ikke helt forstå det så jeg fortæller dig da gerne hvad vi tager i timen i min mands firma.

Nu skal det så lige siges at vi ikke er de billigste ej heller de dyreste men konkurrencen indenfor rengøringsbranchen er utroligt hård, vi har dog bevist valgt ikke at konkurrere på prisen men istedet leverer en virkelig god service, og det finder de fleste kunder efterhånden også ud af, at det godt kan betale sig, at betale lidt mere for

Timeprisen ligger på 253 kr i timen. Hvis det så er en større opgave sænker vi timeprisen lidt. (an på omstændighederne til omkring 225 kr i timen).

Jeg vil foreslå dig ved en udregning på et fast beløb på fx. denne græsslåning der har været på tale - at tage ud se på området, se om du kan regne ud hvor lang tid du skal bruge på det, husk transporttiden frem og tilbage også - derefter sætte dig fast på den timepris du minimum vil have for din ydelse, og så gange den med en klipning ugentligt, i den periode du har sat.

Find din minimums pris fordi lige precis dette tilbud handler om græsslåning og at der sikkert vil være perioder du ikke behøver at klippe så ofte, og andre gange hvor der skal klippes en gang ugentligt (vi klipper selv aldrig mere end en gang om ugen) dette gør tilbuddet så retfærdigt - både for kunden og dig selv - som muligt.

Jeg håber du kan bruge dette, og ønsker dig held og lykke med tilbuddet...

Mvh

Ania

PS. Priserne er exkl moms

Tilmeldt 20. Feb 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 20:36
Hej Ania,

nu er det jo også rengøring jeg har mest af, priserne ligger i samme niveau som du nævner der, nogle lidt højere

og i specielle tilfælde noget højere, men igen det kommer an på opgaven og hvilket værktøj der skal anvendes.

Jeg tager ud i næste uge og måler området op, sammenligner med dem jeg klippede sidste år som dog ikke var helt så store

og så må jeg regne en pris derefter

Tak for responsen

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)