Hej Claus Jeg ved han også giver faste tilbud, hvis kunderne ønsker det ![]() Mvh Ania Opererer han også på Fyn? /Claus |
Nej desværre kun i og omkring København ...
Ania
Hej Claus Jeg ved han også giver faste tilbud, hvis kunderne ønsker det ![]() Mvh Ania Opererer han også på Fyn? /Claus |
Nej desværre kun i og omkring København ... Ania |
Tak for responsen, det vil vist blive noget med en timepris og så en regning for hver måned, det gør jeg også med andre ting jeg laver - jeg er frisk på fyn CD/ Claus - kommer der i forvejen nu ved jeg timeprisen hænger sammen med udgifterne, men nogen der kender til i hvilket leje sådan ydelse ligger i ?? maskinerne blev købt sidste år, dem er der jo også udgifter til, dog har der ikke være det store indtil nu mht til rep/service |
"jeg er frisk på fyn CD/ Claus - kommer der i forvejen" Er du også frisk på at give en fast pris for hele den kommende sæson? Jeg ved godt, at vi på denne måde risikerer at betale mere end ved timepris, men det er vigtigt, at vi kan budgettere med en fast udgift eftersom vi løbende opkræver kontigent fra de enkelte husejere, og nødigt vil skulle udsende ekstraopkrævninger. Vi taler for øvrigt om Sydfyn. Mvh Claus |
|
Hej Ania, nu er det jo også rengøring jeg har mest af, priserne ligger i samme niveau som du nævner der, nogle lidt højere og i specielle tilfælde noget højere, men igen det kommer an på opgaven og hvilket værktøj der skal anvendes. Jeg tager ud i næste uge og måler området op, sammenligner med dem jeg klippede sidste år som dog ikke var helt så store og så må jeg regne en pris derefter Tak for responsen |