56 årig frisk og aktiv kvinde søger job - åben for alle mulige typer job f.eks. Reception Jeg trives med at have travlt og mange bolde i luften, og i mit tidligere job som DTP'er, var jeg også afdelingens blæksprutte og praktiske gris. Jeg beskæftigede mig bl.a. med grafisk og administrativt arbejde, billedbehandling, ad hoc-opgaver, og serviceopgaver for andre afdelinger både i ind- og udland. Jeg havde også en del kontakt til forskellige leverandører. Jeg lægger meget stor vægt på et godt arbejdsklima – og bidrager meget gerne til det. Stiller meget gerne op hvis der skal ydes en ekstra indsats. Jeg søger både fuldtids-og deltids job i Københavns området og i Nord og Vest Sjælland. Jeg bor i Ballerup. Håber på nogle positive tilbagemeldinger Hilsen
|
Hej Helle
Jeg har læst dit CV og kan forstå du er en aktiv kvinde. Derfor kan jeg godt tænke mig at introducere dig for en fantastisk forretningsmulighed.
Om det er noget for dig, kan jeg ikke sige, men der er gode indtjeningsmuligheder for personer med den rette indstilling og gå-på-mod.
Vores fysiske produkter vedrører forbyggende helse (mange zoneterapeuter er med i netværket). Produkterne gør virkelig en forskel for mange, dog er vores bedste produkt forretningsmuligheden.
Vi holder en del præsentationer hjemme hos mig her i november måned.
Håber du har lyst til at komme og se/høre hvad det drejer sig om - og du er meget velkommen til at invitere andre med.
Du kan kontakte mig på:
Mail: a.drachmann@hotmail.com
mvh.
Asbjørn Dracmann