Titlen hedder: Palleløfter - Køb eller sælg nye og brugte palleløftere
Men da der ikke er mange der søger på køb palleløfter, sælg palleløfter altså søger med ordene køb eller sælg ville en mere optimal title så ikke være:
For en titel gælder det jo om at den skal ramme så godt som muligt, og indeholde de keywords der bliver søgt på. Hvis der ikke bliver søgt på det, så vil det nye forslag være meget bedre.
Du kan jo også se i Analytics hvad folk kommer ind på, og på den måde tilrette din titel. Ellers så prøv at ændre den, og så hold øje med besøgstallet, altså om det stiger eller falder. Det er næsten den bedste måde at gøre det på :)
Tak for de gode råd, Kan du se om alt tags på billeder på industriBasen.dk er ordenligt lavet, jeg synes ikke det ser korrekt ud nemlig men er heller ikke seo ekspert :-)
Jeg synes du skal beholde den første titel. Det kan godt være, der ikke er MANGE der søger på køb og sælg - men der er da nogle... Og det kan du lige så godt tage med i din titel her ;)
Måske du også skulle dele den sidste "palleløfter" op i "palle løfter" eller "palle-løfter" bare for at få det ord med også! :)
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
JesperG - Tusind tak, så vil jeg ikke lave mere ved alt tags
Marcel - Ja kunne være en god ide, det som jeg synes er smart ved den nye title er:
Palleløfter - nye og brugte palleløftere til salg : er at den rammer rigtig godt den måde folk søger på, har tjekket adwords igennem og de besøgende fra de organiske søgeresultater og der er stort set kun 4 måder folk finder industribasen på nemlig med disse ord og sætninger:
Palleløfter
brugte palleløftere
palleløftere til salg
palleløfter salg
faktisk ingen skriver sælg eller køb når de søger efter noget, men derimod kan jeg se der er en del der skriver "til salg" efter det ord de vil finde noget med men hvis jeg har køb og sælg i titlen bliver den for lang.
Så er det ikke den rigtige måde eller er det helt hen i skoven?