Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Do you want to know the secret?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-01-2007 09:03:03 Forfatter: magle
Dato: 13-01-2007 02:33:01 Forfatter: Tyllesen

Hej

En spændende film der.. Hvis man kan leve med den amerikaniserede fantast -fremstilling af god gammeldaw's positiv energi ;-)

Det er helt sikkert en super god ide at opbygge et positivt mindset og også gerne dele ud af det... Jeg lever selv efter boomerangfilosofien... 'Alt hvad du sender ud, kommer på et eller andet tidspunkt tilbage,,
Så gør du en masse gode ting for dig selv og andre... Tja.. gæt hvad der så sker.. Er du en idiot... tjaa...
/ Charly

Det lyder da rigtig godt, jeg gav lige min p-billet til en random igår, så nu er der god karma til mig

Lykken tilsmiler mig allerede

CONGRATULATIONS!!! YOU HAVE WON £2.500,000

FREE AWARD DEPT.
16 Broad Street,
Woolich, Middle Essex
United Kingdom
London.
www.freelotto.com
Ref:UK/9420X2/66
Batch: 12/25/0304

WINNING NOTIFICATION/YOU ARE A WINNER

The United Kingdom Free Lottery board wishes to inform you that the
results of the E-mail address ballot lottery international program by
Great Britain held on 12th of Januar 2007.Your email account have been
picked as a winner of a lump sum pay out of £2,500,000(Two Million Five
Hundred Thousand Pounds Sterling) in cash credited to file REF
NO.UK/9420X2/66. This is from total prize money of GBP £10,000,000
shared among the FOUR (4) international winners in this category.

All participants for the online version were selected randomly from World
Wide Web through computer balloting system drawn from over 100,000
names database, union associations and corporate bodies that are listed
online. This promotion is this year's United Kingdom Free Lottery New
Year bonanza. This online email ballot lottery is approved by the British
Gaming Board and also Licensed by the International Association of
Gaming Regulators (IAGR).

All winning must be claim ed not later than 14 working days from this
notification.After this time all unclaimed funds will be retured to
European Union Treasury as unclaimed. Please note in order to avoid
unnecessary delays and complications please remember to quote your
reference number in all correspondence.

Be advice to keep your winning information confidential until your claims
has been processed and your money remitted to you. This is part of
our security protocol to avoid double claiming and unwarranted abuse of
this program.

To begin your claim, please contact your claim`s agent:

Overseas Claims Unit
United Kingdom Lottery Fiduciary
Contact Person: Mr Victor Howard
Email:clearanceagent4uklot@yahoo.co.uk
Email:fiduagenthoward_uklottery@msn.com
Tel:+447024094016
      +447024072160
     :+447031897613

Hvor er jeg glad for at jeg gav den P-billet væk.. TAK karma og tak til mig selv fordi jeg ændrende universet, med mit ønske om at vinde en slat penge... may the force be with you all   just kidding.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 00:17
Mennesker der ikke forstår, eller er bange, skal altid gøre grin ;)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 00:22
Dato: 14-01-2007 00:17:15 Forfatter: Dimitri Hardorff Mennesker der ikke forstår, eller er bange, skal altid gøre grin ;)

Okay

Tilmeldt 13. Jan 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 02:06
Hvor sikker er du lige på de £2.500,000? Jeg kender nemlig godt det firma. De har offentliggjort mig som vinder af 7 forskellige præmier, og jeg har selvfølgelig ikke prøvet at indlæse dem. Jeg fik så en mail at der er nogen der sender emails i deres navn og får oplyst visa information fra modtagerne selv - hvis det ikke er det "rigtige" firma også gør?

Så synes lige du skal undersøge hvad det er for et firma du har med at gøre inden du giver dem nogen oplysninger. Men hvis du virkelig får pengene må du da gerne give lyd fra dig dig, for så har jeg et par mio. £ til gode haha

Jeg kunne godt bruge en dejlig varm vinterferie (bla.) så der kommer vel en stor check eller et par flybilletter en af dagene.

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 10:54
Jeg håber da virkelig, du mener det som en joke magle, for det lotteri er da lige så useriøst og ikke-eksisterende som de mange mails, man får fra Nigeria og lign. Der er da ingen firmaer, der laver et lotteri og udbetaler kæmpegevinster til komplet uanende mennesker, det er da kun supernaive mennesker, som hopper på den...

For det første er freelotto.com et amerikansk site ejet af et amerikansk firma, dernæst bruger officielle UK firmaer ikke msn- og yahooemailadresser og til sidst er der intet som helst markedsførings-/salgsmæssig belæg for at udbetale præmier til udenlandske folk, som ikke engang ved det...

Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 14:03
Hvis jeg havde en krone for hver gang jeg var blevet kunde nummer 999.999 eller 1.000.000 - så kunne jeg have blevet millionær på det alene.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 14:18
Ej helt ærligt, hvor dum tror i jeg er, haha.  Det var jo for at tage lidt pis på
alt det med karma og tankens kraft halløj osv.

HELT ÆRLIGT..

Tilmeldt 29. Aug 05
Skrevet kl. 14:41
Dato: 14-01-2007 14:18:02 Forfatter: magle
Ej helt ærligt, hvor dum tror i jeg er, haha.  Det var jo for at tage lidt pis på
alt det med karma og tankens kraft halløj osv.

HELT ÆRLIGT..

Der var vist nogle som fattede den og det er da også ret uskyldigt, at lave lidt sjov med folk som tror på karma, tankens krafts etc.
Men træk nu grænsen fra at lave sjov, til ikke at gå ind og latterliggøre de mennesker, som har et andet perspektiv på livet end du selv har. - Ligesom det ville være forkert at latterliggøre dig, for ikke at forstå hvad dette drejer sig om og for at have et andet perspektiv på tingene. :)

Har du forresten set alle afsnit? Synes jeg kan ane nogle generelle misforståeler i det som du skriver; men det er måske bare mig. :)

Mvh.

James

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 14:45
så kun den første film, og det indlæg som du svarede på var sådan set mere til KF fordi han tror jeg hopper på en vildt åndsvag mail ..

men jeg ser din pointe og det er taget til efterretning, jeg syntes dog ikke selv at jeg på nuværende tidspunkt har været over stregen.

Tilmeldt 29. Aug 05
Skrevet kl. 15:42
Dato: 14-01-2007 14:44:51 Forfatter: magle
så kun den første film, og det indlæg som du svarede på var sådan set mere til KF fordi han tror jeg hopper på en vildt åndsvag mail ..

men jeg ser din pointe og det er taget til efterretning, jeg syntes dog ikke selv at jeg på nuværende tidspunkt har været over stregen.

Jeg synes nu heller ikke, at du gik over stregen. Og der skal jo være plads til lidt humor og stikken til hinanden.

Men det er jo en svær størrelse... Sindet og universet altså. - Og det er i virkeligheden svært at finde ud af hvordan tingene hænger sammen i virkeligheden.
Men alligevel er der utallige bud på, hvordan vi bør anskue verden og jeg tror det er naturligt for os at være generelt skeptiske overfor meget af det. Jeg vil også mene, at der er rigeligt at være skeptisk over og jeg vil da gerne give et par ud på hvad jeg selv føler skepsis over...
F.eks. Scientology og Jehovas vidner. - Jeg tror simpelthen ikke på dette; men jeg må indrømme at jeg ikke har nogen stor indsigt i hverken det ene eller det andet. - Så jeg holder fast i min holdning og accepterer, at der er mange mennesker som føler at dette er det rigtige.

Jeg kan jo ikke stille mig op og stålfast påstå at de tager grueligt fejl... for jeg ved det jo i virkeligheden ikke.
Måske er det mig der tager fejl - dette kan jeg jo ikke engang vide med sikkerhed...
Derfor er det jo også forkert, hvis jeg prøver at overbevise andre om at jeg har ret og de tager fejl. - For så er det nemlig stensikkert, at JEG er helt forkert på den i hvert fald.

Så du har i hvert fald 1 meget god pointe. Vi kan ikke vide os sikre på, om det verdensbillede vi har er det rigtige.
Men udfra ens egne følelser og holdninger; så afgør vi selv vores egen virkelighed og det er vores frie ret.

Hvis du ikke føler at The Secret passer ind i dit verdensbillede - så synes jeg at du skal holde fast i det; for det er DIN sandhed og det synes jeg fortjener min respekt hvis blot du er ærlig overfor dig selv.

Så jeg håber jo - med tryk på "håber" -, at du også vil kunne gøre det samme. For du er jo det vigtigste i dit liv og det ville da være spild af tid for dig, at fokusere for meget på hvad andre mener.

Men intet ondt ord herfra i hvert fald. :)

Mvh.

James

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)