Dato: 13-01-2007 09:03:03 Forfatter: magle Dato: 13-01-2007 02:33:01 Forfatter: Tyllesen Hej En spændende film der.. Hvis man kan leve med den amerikaniserede fantast -fremstilling af god gammeldaw's positiv energi ;-) Det er helt sikkert en super god ide at opbygge et positivt mindset og også gerne dele ud af det... Jeg lever selv efter boomerangfilosofien... 'Alt hvad du sender ud, kommer på et eller andet tidspunkt tilbage,, Så gør du en masse gode ting for dig selv og andre... Tja.. gæt hvad der så sker.. Er du en idiot... tjaa... / Charly Det lyder da rigtig godt, jeg gav lige min p-billet til en random igår, så nu er der god karma til mig ![]() Lykken tilsmiler mig allerede CONGRATULATIONS!!! YOU HAVE WON £2.500,000FREE AWARD DEPT. 16 Broad Street, Woolich, Middle Essex United Kingdom London. www.freelotto.com Ref:UK/9420X2/66 Batch: 12/25/0304 WINNING NOTIFICATION/YOU ARE A WINNER The United Kingdom Free Lottery board wishes to inform you that the results of the E-mail address ballot lottery international program by Great Britain held on 12th of Januar 2007.Your email account have been picked as a winner of a lump sum pay out of £2,500,000(Two Million Five Hundred Thousand Pounds Sterling) in cash credited to file REF NO.UK/9420X2/66. This is from total prize money of GBP £10,000,000 shared among the FOUR (4) international winners in this category. All participants for the online version were selected randomly from World Wide Web through computer balloting system drawn from over 100,000 names database, union associations and corporate bodies that are listed online. This promotion is this year's United Kingdom Free Lottery New Year bonanza. This online email ballot lottery is approved by the British Gaming Board and also Licensed by the International Association of Gaming Regulators (IAGR). All winning must be claim ed not later than 14 working days from this notification.After this time all unclaimed funds will be retured to European Union Treasury as unclaimed. Please note in order to avoid unnecessary delays and complications please remember to quote your reference number in all correspondence. Be advice to keep your winning information confidential until your claims has been processed and your money remitted to you. This is part of our security protocol to avoid double claiming and unwarranted abuse of this program. To begin your claim, please contact your claim`s agent: Overseas Claims Unit United Kingdom Lottery Fiduciary Contact Person: Mr Victor Howard Email:clearanceagent4uklot@yahoo.co.uk Email:fiduagenthoward_uklottery@msn.com Tel:+447024094016 +447024072160 :+447031897613 Hvor er jeg glad for at jeg gav den P-billet væk.. TAK karma og tak til mig selv fordi jeg ændrende universet, med mit ønske om at vinde en slat penge... may the force be with you all ![]() |
Do you want to know the secret?
|
Okay ![]() |
Hvor sikker er du lige på de £2.500,000? Jeg kender nemlig godt det firma. De har offentliggjort mig som vinder af 7 forskellige præmier, og jeg har selvfølgelig ikke prøvet at indlæse dem. Jeg fik så en mail at der er nogen der sender emails i deres navn og får oplyst visa information fra modtagerne selv - hvis det ikke er det "rigtige" firma også gør? Så synes lige du skal undersøge hvad det er for et firma du har med at gøre inden du giver dem nogen oplysninger. Men hvis du virkelig får pengene må du da gerne give lyd fra dig dig, for så har jeg et par mio. £ til gode haha Jeg kunne godt bruge en dejlig varm vinterferie (bla.) så der kommer vel en stor check eller et par flybilletter en af dagene. |
Jeg håber da virkelig, du mener det som en joke magle, for det lotteri er da lige så useriøst og ikke-eksisterende som de mange mails, man får fra Nigeria og lign. Der er da ingen firmaer, der laver et lotteri og udbetaler kæmpegevinster til komplet uanende mennesker, det er da kun supernaive mennesker, som hopper på den... For det første er freelotto.com et amerikansk site ejet af et amerikansk firma, dernæst bruger officielle UK firmaer ikke msn- og yahooemailadresser og til sidst er der intet som helst markedsførings-/salgsmæssig belæg for at udbetale præmier til udenlandske folk, som ikke engang ved det... |
Hvis jeg havde en krone for hver gang jeg var blevet kunde nummer 999.999 eller 1.000.000 - så kunne jeg have blevet millionær på det alene. |
Ej helt ærligt, hvor dum tror i jeg er, haha. Det var jo for at tage lidt pis på alt det med karma og tankens kraft halløj osv. HELT ÆRLIGT.. ![]() |
|
så kun den første film, og det indlæg som du svarede på var sådan set mere til KF fordi han tror jeg hopper på en vildt åndsvag mail .. men jeg ser din pointe og det er taget til efterretning, jeg syntes dog ikke selv at jeg på nuværende tidspunkt har været over stregen. |
|