Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Do you want to know the secret?

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg fik en mail for nogle dage siden med disse links, og lige siden har mit liv udviklet sig endnu mere positivt end før...

Ting som jeg har drømt om, er pludselig begyndt at komme til mig, hvor jeg før skulle kæmpe for at få dem.

Hvis du er seriøs om din forretning, vil lære at nå dine mål, og gøre dit liv bedre, kan jeg kun opfordre dig til at se dem, og finde hemmeligheden...

(Chapter 2 findes ikke, men er en del af de andre afsnit, så du går ikke glip af den).

The Secret - Chapter 1

The secret - Chapter 3

The Secret - Chapter 4

The Secret - Chapter 5

The Secret - Chapter 6

The Secret - Chapter 7

The Secret - Chapter 8

The Secret - Chapter 9
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 11:48
Hold da op.. Har lige set chapter 1.. Det er nu noget af en statement de kommer med, men det er faktisk også en af de metoder jeg selv benytter, hvis jeg føler det går lidt skidt med et eller andet.

At forestille sig det er lykkedes, det gør det hele meget nemmere..

Et godt eksempel er, hvis du gerne vil i avisen... Tag en avis, lav en artikel om dig selv, og klister den op på vægen (gerne med et stort billed af dig eller dit firma), og gå derefter efter at få den artikel i avisen !..

Vær bevidst om hvad man vil :)..

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 11:54
Jeg kan love dig for at der er krummer i de videoer. Det er synd at de er gratis, de burde havde kostet 500.000 kr. stykket, for så ville folk se dem og følge dem!
Jeg vælger at betragte dem som en blankocheck, ser jeg dem og følger jeg dem, får jeg 500.000 kr. stykket.

På mindre end et døgn, har jeg fået ikke mindre end 5 ønsker opfyldt, ønsker som så fuldstændig umulige ud for et par dage siden.

Jeg glæder mig til 2007 :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 12:37
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 13:32
Jeg kan da så lige nævne at den ikke er gratis !!!

Det hedder tyveri !

Da det er copyright materiale.... og man skal betale penge for at se den.

http://thesecret.tv/home.html

Købte den selv for 4 md siden, og ja den er kanon.
OG ja det virker !!! Jeg lever efter de "regler" og jeg er begyndt at få et rigtig rigtig rigtig indholdsrigt liv !

Filmproduktion    Reklamefilm    Viral film   Web film    www.kettner.nu

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 13:40
Så må vi jo hellere anmelde dem der har lagt den på Google ;)
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 13:56
Men Dimitri..... synes du ikke det er lidt vildt ???  nå tingen bare sker.....
Første gang jeg så den så tænkte jeg OMG !!!
Den har godt nok ikke virket på min lotto kupon endnu....men jeg har da fået mig en fin audi....næsten gratis ;-)

Filmproduktion    Reklamefilm    Viral film   Web film    www.kettner.nu

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 14:00
Min veninde har altid talt om tankens kraft, og vi skal passe på hvad vi tænker på osv. osv., jeg har altid været enig med hende, men har aldrig rigtig praktiseret det selv, indtil jeg så filmen.

Jeg satte mig ned, og gav det et forsøg.

Indenfor et døgn er der blevet vendt op og ned på mit liv, så man tror det er løgn. Det er virkelig fantastisk!

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 15:14
COME ON PEOPLE..

haha, det er jo far out. Der er jo nada dokumentation. men ja ja, hvis den slags kan gøre folk glade samt overbevise dem om at verden er styret af netop DINE tanker, ja så skal de da have lov til det, men jeg køber den sgu ikke.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 15:22
Der er heller ingen der tvinger dig ;)

Om det virker, aner det ikke. Om det nogensinde vil blive bevist at der er en virkning, aner det ikke. Om det udelukkende er en placebo effekt, sammenholdt med at du begynder at udstråle en vindermentalitet, som begynder at tiltrække de rigtige mennesker, højst sandsynligt.

Men hvad du hvad? Jeg er ligeglad. Så længe jeg kan se at jeg får resultater ud af det, at mit liv bliver bedre, så længe vil jeg benytte det.

Og så kan alle andre pege fingre (det rører mig nada) ;)

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)